...undskyld ;o)
Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 17:57

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-10-03 18:02

Fra : Christian Hansen

Dato : 30-10-03 18:45

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-03 18:55

Thomas H. wrote:
> Kig lige : www.thhe.dk *GG*

Hej Thomas,

Må jeg smide det banner på et par sites? ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-03 18:58

John Sahl wrote:
> Må jeg smide det banner på et par sites? ,-)

Nåh, jeg har allerede gjort det, så må du brokke
dig højlydt.

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 19:11

> Nåh, jeg har allerede gjort det, så må du brokke
> dig højlydt.

Hehe, kan du ikke nappe den nu i stedet, jeg har lige lagt et lille bitte
'credit' på den nu.

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-03 20:43

Thomas H. wrote:
> Hehe, kan du ikke nappe den nu i stedet, jeg har lige lagt et lille
> bitte 'credit' på den nu.

Hermed gjort, jeg gik også og grublede over hvordan jeg
kunne give dig credit for den..

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 19:17

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Kig lige : www.thhe.dk *GG*

LOOLL.

Buksti har virkelig bevist at politikerne er revnende lige glade med
trafiksikkerheden.

Alt deres tale om sligt er blot for at skjule den egentlige interesse

*Flere "skattekroner" i den danske statskasse*

Se i øvrigt TV2 nyhederne klokken 22:00.

Det fortælles at (mere end) 50% af medlemmerne i færdselssikkerhedsrådet
er nappet for hastighedsoverskridelser....))

Hr. Bjørn

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-10-03 19:26

"Thomas H." skrev i en meddelelse:

> Kig lige : www.thhe.dk *GG*

Det er bare rigtig god værkstedshumor, med det banner Thomas.
Godt gået

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 19:32

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er bare rigtig god værkstedshumor, med det banner Thomas.
> Godt gået

Den her er båre toppen:

http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&objectID=193

Hr. Bjørn

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-10-03 19:45

"Bjørn Jørvad" skrev i en meddelelse:

> Den her er båre toppen:

Her er et lille klip skrevet af Buksti selv

Start klip:

Når det drejer sig om færdselssikkerhed kræves der politisk handling og
målrettede initiativer. Det kræver øgede ressourcer og direkte
holdningspåvirkning. Her er enhver ikke sin egen lykkes smed - men sin egen
ulykkes smed! Det ses med det stigende antal trafikdræbte.

Derfor har regeringen, regeringspartierne og deres parlamentariske flertal
et tungt ansvar at bære, når det drejer sig om trafikmoralen. Indtil nu kan
man konstatere, at der kun været tale om dobbelt-moral - og det er utrolig
trist.

End klip.

Se også kommentarene nederst på siden i det link du postede!

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 16:37

KLIP

> Se også kommentarene nederst på siden i det link du postede!

Har tygget mig igennem det.

Buksti´s undskyldning med "han ikke mærkede det" er rent til grin.

Fjolset er nappet med 173 km/t.

Lad os regne frem til, hvad speedometret i knaldpotten har vist...

(173 + 3% radarkorrektion + 7% speedometerfejlvisning) = med i runde tal
190 til 200 km/t.

Knaldpotten er opgivet fra fabrikken til at kunne rende 210 km/t.

Så *FJOLSET/HYKLEREN* har kørt med klampen i *BUND*.

Dette har Hr. Buksti slet ikke bemærket.......

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 17:01

> Har tygget mig igennem det.
>
> Buksti´s undskyldning med "han ikke mærkede det" er rent til grin.
>
> Fjolset er nappet med 173 km/t.

Det må være sin plads med en bøde for at køre uagtsom når man sidder og
sover med denne hastighed.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-10-03 17:27

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Lad os regne frem til, hvad speedometret i knaldpotten har vist...
>
> (173 + 3% radarkorrektion + 7% speedometerfejlvisning) = med i runde tal
> 190 til 200 km/t.

Hvorfor er det folk altid tror at man får 3 % foræret i korrektion af radar
målingen?
Der er en usikkerhed på målingen, derfor trækkes der 3 % fra - ikke fordi
politiet er flinke.
Hvis man bliver målt til 173 km/t har man kørt mellem 173 km/t og 178 km/t.
Omvendt, hvis man kører 173 km/t måler politiet mellem 168 km/t og 178 km/t,
som så bliver nedregnet til mellem 163 km/t og 173 km/t. (såfremt den kan måle
+/- 3 % forkert..)

Så hvis man er heldig slipper man med ca. 10 km/t mindre end man virkelig har
kørt, og hvis man er uheldig bliver man noteret for den faktiske hastighed...

Så det kan ske, at den ved 7 % fejlvisning på speedometret kun har vist 186
km/t...
Og det kører vi da alle... NOT

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 17:34

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev i en
meddelelse news:bnu2hn$373$1@sunsite.dk...

KLIP

> Og det kører vi da alle... NOT

Ja da ... det er en ganske behagelig fart at cruise med på de *tyske*
autobaner.

Klaphatten har kørt med klampen i bund og intet mærket.

Klaphattens knaldpotte er ikke ligefrem limousineagtig og laver en
tydelig (skulle måske skrive lydelig) larm, når den skal yde sit bedste.

Det har den garanteret gjort her....

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 01-11-03 13:07

In news:3fa28ee7$0$94884$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjørn Jørvad <mrbear_ AT -post.tele.dk> typed:

[klip]

> Klaphattens knaldpotte er ikke ligefrem limousineagtig og laver en
> tydelig (skulle måske skrive lydelig) larm, når den skal yde sit
> bedste.
>
> Det har den garanteret gjort her....

Enig - man skal have en rimelig stor potte for ikke at bemærke, at man kører
170 km/t.

/Peter

--
http://www.grauslund.com