Afmontering af frontkofanger på 1988 Ford ~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-03 13:45

Hej!

Hvor er det liiige de bolte sidder?
Har desværre ikke en haynes manual.

-M

Fra : 5750 giller

Dato : 30-10-03 14:10

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa107ba$0$7181$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hej!
>
> Hvor er det liiige de bolte sidder?
> Har desværre ikke en haynes manual.
>
> -M

har lige skiftet på en kammy´s der var det bare at skrue de 2 ud i siderne
13mm top ( højre sider grimt oppe bag springlerbeholderen )
de 2 foreste skulle ikke skrues de sad i et gummibøs der blev trukket ud,
nemt nok
håber det kan bruges
hilsen Gilbert

--
( . ) ( . )
^

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-03 15:31

"5750 giller" <gilbert@roen*REMOVE*have.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 13mm top ( højre sider grimt oppe bag springlerbeholderen )
> de 2 foreste skulle ikke skrues de sad i et gummibøs der blev trukket ud,

Ok, dem har jeg fået af, men hvad med bøsningerne? - Hvor sidder de helt
eksakt? Skal jeg bare trække i kofangeren, eller hvad?

-M

Fra : 5750 giller

Dato : 30-10-03 17:38

> [...]
>
> Ok, dem har jeg fået af, men hvad med bøsningerne? - Hvor sidder de helt
> eksakt? Skal jeg bare trække i kofangeren, eller hvad?

vel omkring 40 cm til hver side for nrplade, jeg trak bare, men skal ikke
kunne sige om der er sådan på alle
hilsen Gilbert
håber det lykkedes
--
( . ) ( . )
^

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-03 19:40

> vel omkring 40 cm til hver side for nrplade, jeg trak bare, men skal ikke
> kunne sige om der er sådan på alle

40 cm, så er vi jo næsten helt ude ved hjørnet?

Nedenstående er min model.
http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Sierra%201,6%20-%20trackday%2006.09.03.jpg
Er den tilsvarende den du har været i gang med?

> hilsen Gilbert
> håber det lykkedes

Det håber jeg også da :)
Tak for hjælpen.

-M

Fra : 5750 giller

Dato : 31-10-03 12:23

> "5750 giller" <gilbert@roen*REMOVE*have.dk> skrev i en meddelelse

ja oki 40 er måske for meget, jeg kunne se bøsningerne nede fra der sad en
torx 40 skrue helt ude ved kofangeren,( på den nye var det stjerne skruer)
troede den skulle af, men nej, da jeg havde knækket den ene, og ødelagt
kærven i den anden, trak jeg hele bøsset ud uden de store problemer.

> Nedenstående er min model.

http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Sierra%201,6%20-%20trackday%2006.09.03.jp
> Er den tilsvarende den du har været i gang med?

minder om

hilsen Gilbert

--
( . ) ( . )
^

Fra : Olesen

Dato : 30-10-03 17:09

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvor er det liiige de bolte sidder?
> Har desværre ikke en haynes manual.

apropos....kan det passe, blinklysene i forkofangerne
på en 1986'er blot skal klikkes ind på plads ???

Lyder næsten for plug'n play agtigt...sådan
uden skruer osv..min mekker tog dem også
ud på 10 sekunder...?

Fra : 5750 giller

Dato : 30-10-03 17:40

> [...]
> på en 1986'er blot skal klikkes ind på plads ???
>
> Lyder næsten for plug'n play agtigt...sådan
> uden skruer osv..min mekker tog dem også

sådan er det med nrpladelys bagi så der lyder da rigtigt, der var ikke blink
i den jeg skiftede

--
^