Renault Clio
Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 30-10-03 12:40

Hej i ngen

Hvordan ligger en renault clio i reservedele, er der ikke noget med at
renault er pisse dyrt i res dele??

mvh Ryan

Fra : PSG

Dato : 30-10-03 17:21

"Ryan Jeppesen" <mail@power-up.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i ngen
>
> Hvordan ligger en renault clio i reservedele, er der ikke noget med at
> renault er pisse dyrt i res dele??

Reservedelspriser er moderat dyre. Servicepriserne ligger i den pebrede
ende. Jeg ejer selv en Clio fra '99 som jeg har haft fra ny - og når den
skal skiftes snart bliver det næppe Renault igen (selvom den nye Megane
Stationscar ser fed ud).

--
Patrick

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 31-10-03 00:24

Ok, så lader jeg nok være med at købe den Renault 1.8 RSI jeg har set

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 02-11-03 21:21

"Ryan Jeppesen" <mail@power-up.dk> wrote in message
> Hej i ngen
>
> Hvordan ligger en renault clio i reservedele, er der ikke noget med at
> renault er pisse dyrt i res dele??
>
> mvh Ryan

Hej Ryan

Hold dig fra Renault i Århus i hvert fald .. ellers er det ikke så galt.
Sammenlignet med golf reservedele er det dog noget dyre.
Er du "ka selv" mand er der en grossist i Viborg der forhandler orginale
Renault dele .. ellers i Tyskland.

Jeg har selv en Clio ('96) og er mægtig glad for den.

/Jan

Fra : bme

Dato : 02-11-03 22:22

> Er du "ka selv" mand er der en grossist i Viborg der forhandler orginale
> Renault dele .. ellers i Tyskland.

ja så, kan vi lige få et navn på ham, det kunne jo være at han skulle til at
levere til laguna'en

/bo

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 03-11-03 12:39

"bme" <bms@post10.tele.hej> wrote in message

> ja så, kan vi lige få et navn på ham, det kunne jo være at han skulle til
at
> levere til laguna'en

Hej Bo,

Du kan finde ham her ..