Buksti rules!!!
Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 30-10-03 08:45

Så har en af vore folkevalgte atter vist vejen - i bogstaveligste forstand.
Jacob Buksti har "i et øjebliks uopmærksomhed" fremført sit automobil med en
hastighed af 173 km/t. SÅDAN EN BIL VIL JEG OGSÅ HA'. Selv om min egen bil
er ret hurtig, så er den desværre ikke kun et øjebliks uopmærksomhed om at
nå 173 km/t. Det må noget af en raket man kan købe for en ministerpension.

Når alt dette er sagt, er jeg dog ret sikker på at Buksti har haft køretøjet
under fuld kontrol hele tiden. Sådan en hastighed kører kun en rutineret
bilist med, og oftest også en bilist der som hovedregel kører hurtigere end
vore færdselsregler tillader. Det eneste beklagelige er, at bilisten i dette
tilfælde har været fortaler for restriktive hastighedsgrænser, og tilmed
tordnet om hårdere straffe m.m. Og så har han da vist også en fortid som
minister for området. Margrethe Auken må være skuffet

Konklussion: Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

MVH Klaus

Fra : Jørgensen

Dato : 30-10-03 09:02
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-10-03 09:35

"Jørgensen" <firmasalg@yahoo.dk> wrote in message

http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&object
> ID=53

ROTFLOLPIMP

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 17:13

http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&object

> ROTFLOLPIMP

Godt gået Jacob, du placerer dig sammen med Hans Engel, Peter Brixtofte og
andre politiker, til kandidat om "årets klaphat af rang"

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 09:08

Klaus Rejkjær wrote:

> Konklussion: Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Buksti er et kvaj.

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 09:18

On Thu, 30 Oct 2003 09:07:49 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Buksti er et kvaj.

Jep - totalt latterligt. Jeg kunne forstå, hvis han var blevet taget
med 130 km/t, men 173 betyder, at hans speedometer efter al
sandsynlighed at dømme har vist mindst 180 km/t, og det er ganske
enkelt for langt ude, når man har hans holdning og viser/proklamere
den i offentligheden.

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 09:39

Mogens Knudsen wrote:

> [...]
> sandsynlighed at dømme har vist mindst 180 km/t, og det er ganske
> enkelt for langt ude, når man har hans holdning og viser/proklamere

Jeg blev for i foråret 2000 taget af en færdselsbetjent på samme strækning.
Min speedometernål havde i en 5´er-BMW den mennesketomme søndag stået på 180
km/t hele vejen fra Kbh - men bøden blev kun for kørsel med 168 km/t som
gennemsnit over knap 4 km.

Fratrukket udsving over måle-strækningen, måle-usikkerheds-kompensation og
speedometerfejlvisning har nålen i mindre tidsrum med garanti været på
MINDST 190 km/t.

Samtidig har han være SÅ frelst - udover at manden i almindelighed er en
arrogant person.

--
Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-10-03 11:05

Jan W Nielsen wrote:

> Samtidig har han være SÅ frelst - udover at manden i almindelighed er
> en arrogant person.

S127 TV2 TTV S127 tor 30 okt 11:03:55
Buksti forlader
færdselskommission

Socialdemokraten Jacob Buksti forlader
sin næstformandspost i regeringens
Færdselssikkerhedskommission.

Det meddelte han torsdag formiddag par-
tiets folketingsgruppe.

Den tidligere trafikminister blev lør-
dag taget i at køre 173 km/t på motor-
vejen mellem Ringsted og København.

30. okt 10:25
Hans

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-10-03 11:11

On Thu, 30 Oct 2003 11:05:04 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

> S127 TV2 TTV S127 tor 30 okt 11:03:55
> [...]

Kunne man ikke få ram på Margrethe Auken også?

Venlig hilsen
Folmer
Bleer og politikere bør skiftes regelmæssigt.
Og af samme årsag.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 11:12

On Thu, 30 Oct 2003 11:11:16 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Kunne man ikke få ram på Margrethe Auken også?

Måske jeg kunne lokke min gamle ven, der er politimand, herover med en
laser...

/Mogens

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-10-03 11:15

Mogens Knudsen wrote:

> Måske jeg kunne lokke min gamle ven, der er politimand, herover med en
> laser...

....der skal da vist frit fald fra Møns Klint til! - for at få Morris'en
op på >180!?
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 11:35

On Thu, 30 Oct 2003 11:15:29 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

>...der skal da vist frit fald fra Møns Klint til! - for at få Morris'en
>op på >180!?

Jow, jow - men andre steder kunne jo gøre det...
(30 - 50 km/t)

/Mogens

Fra : Unlimited

Dato : 30-10-03 15:10

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Jow, jow - men andre steder kunne jo gøre det...
> (30 - 50 km/t)

Det kunne det sagtens.. Men et fritfald ud over møns klint, så er vi da også
af med hende ;)

/F

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-10-03 15:11

> Måske jeg kunne lokke min gamle ven, der er politimand, herover med en
> laser...

Er laser da ikke kommet over på ******øen endnu

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 15:15

On Thu, 30 Oct 2003 15:10:30 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Er laser da ikke kommet over på ******øen endnu

Du "lagde" fokus det forkerte sted...
6 stjerner til vor ø - ikke dårligt

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-10-03 11:33

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Kunne man ikke få ram på Margrethe Auken også?

Kan en 2CV overhovedet køre 110 ?

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-10-03 13:01

"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> hans speedometer efter al sandsynlighed at dømme har vist mindst 180 km/t,
> og det er ganske enkelt for langt ude,
> når man har hans holdning og viser/proklamere den i offentligheden.

Med normalt 10% standard fejlvisning, har det nok nærmere ligge og tippet
ved 190 Km/t. Der gør man ganske enkelt ikke ubevidst. Det er sørme også
underligt, han lige skulle blive målt den ene gang det sker

Nu er munden lukket på ham

http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&objectID=53

Så mangler vi lige Flemming de la creme, fra Rådet for større
færdselsikkerhed.
Vi må håbe, at han ikke også bor i et glashus.

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-10-03 14:02

"Mark Sandberg"skrev i en meddelelse :

> Så mangler vi lige Flemming de la creme, fra Rådet for større
> færdselsikkerhed. Vi må håbe, at han ikke også bor i et glashus.

Jeg mener selvfølgelig Rene la Cour Sell og han er allerede ved at kæfte op
og pudse sin glorie: http://dk.news.yahoo.com/031030/143/2ytkw.html

/Mark.

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 14:13

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener selvfølgelig Rene la Cour Sell og han er allerede ved at kæfte
op
> og pudse sin glorie: http://dk.news.yahoo.com/031030/143/2ytkw.html

"173 km/t er en livsfarlig hastighed" Sikke da noget pis at lukke ud *G*
Jeg bliver stadig overrasket hver gang det fjog åbner munden, 110 eller 80
er da også en livsfarlig hastighed så, eller 40 km/t

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-10-03 14:29

"Thomas H." skrev i en meddelelse:

> "173 km/t er en livsfarlig hastighed" Sikke da noget pis at lukke ud *G*

Manden har jo ret, det er livsfarligt at leve.
At holde stille er også livsfarligt. Næsten alt i livet er livsfarligt

/Mark.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-10-03 15:13

> Manden har jo ret, det er livsfarligt at leve.
> At holde stille er også livsfarligt. Næsten alt i livet er livsfarligt

Livet er farligt.
At leve er farligt, det er 100% sikkert at du dør af det.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (som måske engang, giver mig min første
fartbøde..........)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 16:34

Thomas H. wrote:

> "173 km/t er en livsfarlig hastighed" Sikke da noget pis at lukke ud
> *G* Jeg bliver stadig overrasket hver gang det fjog åbner munden, 110
> eller 80 er da også en livsfarlig hastighed så, eller 40 km/t

Fuldstændig enig, Thomas.

Hastigheden i sig selv er ikke farlig. Det kommer helt an på hvilke
omstændigheder, hastigheden køres under.

Det gør dog ikke Buksti til en mindre idiot, IMO.

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-10-03 17:27

On Thu, 30 Oct 2003 14:01:54 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Jeg mener selvfølgelig Rene la Cour Sell og han er allerede ved at kæfte op
>og pudse sin glorie: http://dk.news.yahoo.com/031030/143/2ytkw.html

Det kører bare for ham Buksti:

S125 TV2 TTV S125 tor 30 okt 17:25:55
Dobbeltmoral på Bukstis hjemmeside

De fartgale dræber.

Sådan lyder en af overskrifterne på
Bukstis hjemmeside. Side op og side ned
prædiker Buksti højere trafikmoral
blandt danskerne.

"Problemet med færdselssikkerheden er
paradoksalt nok, at det er noget alle -
i hvert fald på det retoriske plan - er
for. Men hykleriet og dobbeltmoralen
kender tilsyneladende ingen grænser på
dette område," skiver han på
hjemmesiden.

30. okt 09:42

/Mogens

Fra : Mr.Unlock

Dato : 30-10-03 11:49

NEJ han er socialdemokrat og som alle andre socialdemokrater kan man ikke
stole en skid på dem og derfor heller ikke på buk stien
Esben

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-10-03 13:59

Mr.Unlock wrote:
> NEJ han er socialdemokrat og som alle andre socialdemokrater kan man
> ikke stole en skid på dem og derfor heller ikke på buk stien

Hvad mener du? Vi kunne da fint stole på Poul
Jeg-Piller-Ikke-Ved-Efterlønnen Nyrup?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-03 13:43

> Buksti er et kvaj.

Hvem kommer det bag på?

-M

Fra : phk

Dato : 30-10-03 09:27

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Konklussion: Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Moral er godt - trafikmoral er dobbelt så godt :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 30-10-03 11:53

>Moral er godt - trafikmoral er dobbelt så godt :)

Inkl. det som EB leverer. Se lige lederen i dagens avis:

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=224654

Som er skrevet af Hans Engell som jo vist også lavede lort i den
engang

Men det har den kære Engell jo nok glemt.

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

Hent mit ASP fotoalbum her: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=598
http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 30-10-03 18:12

> Men det har den kære Engell jo nok glemt.

Det tror jeg nu ikke han har. Forskellen er, at Engell aldrig har været
hellig og bedrevidende. Men det kan da være det er blevet "pay-back time"
for ham.

Måske er han også misundelig på Buksti. Engels gamle Mazda havde i hvert
fald aldrig nået den hastighed

MVH Klaus

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-10-03 12:15

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
<snip>
> Konklussion: Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Men tjek lige mediernes totale mangel på realitetssans, og derefter
personerne der stemmer.

Der er en afstemning hvor EB spørger om Jakob Buksti friviligt skal aflevere
kørekortet, det svarer over 60% gudhjælpemig ja til!

Der er ikke noget i DK som kan få alm personer op af stolen som hvis en
politiker overskrider en lov som de selv overskrider dagligt.

Ja, han er da et fjols af propertioner, men ikke pga de 173km/t på en øde
motorvej, men fordi han kalder os andre mordere og idioter fordi vi kører
stærkere end 110km/t, og derefter ikke selv overholder hans egen prædiken.

Selvfølgelig skal han da ikke aflevere kørekortet, jeg har da heller ikke
afleveret mit kort de gange nålen har ramt 180 eller derover. Men ud af alle
trafikdiskutioner/beslutninger der vedrører hastighed skal han da, og det
ser det da også ud til han selv har fundet ud af nu :)

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 17:23

> Der er ikke noget i DK som kan få alm personer op af stolen som hvis en
> politiker overskrider en lov som de selv overskrider dagligt.

Det er tale om en skærpende omstændighed når det er en af fortalerne for
lavere hastigheder der sk*der så elegant på sine egne ideologier

Fra : Hallo derude

Dato : 30-10-03 12:43

"Klaus Rejkjær" < skrev i en meddelelse
> "Så har en af vore folkevalgte atter vist vejen - ...."

Fint skrevet indlæg ... ironi så det bider

Henrik

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 30-10-03 18:13

> Fint skrevet indlæg ... ironi så det bider

Tak. Det virker som regel bedst.

MVH Klaus

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 30-10-03 13:08

> [...]
| hastighed af 173 km/t. |
| Konklussion: Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Eller var det ikke en gammel romer eller græker der engang udtrykte noget i retning af:
Du skal ikke opføre som jeg gør, men opføre som jeg siger.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 17:24

> Eller var det ikke en gammel romer eller græker der engang udtrykte noget
i retning af:
> Du skal ikke opføre som jeg gør, men opføre som jeg siger.

Som mester så hans svende

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 31-10-03 07:02

> [...]
> tordnet om hårdere straffe m.m. Og så har han da vist også en fortid som
> minister for området. Margrethe Auken må være skuffet

Fra www.berlinske.dk:
Jacob Buksti, hvor var din hjerne henne, da du kørte 173 km/t på motorvejen?

»Det har jeg også spurgt mig selv om. Den har åbenbart stået på stand by.
Hvis man gør noget uacceptabelt og kan forklare det, bør man jo netop ikke
gøre det. Jeg har siddet i et øjebliks ubetænksomhed, og det var en dumhed,
som jeg er mere ked af end nogen.«

- "Med hjernen på standby". Det lyder ikke på mig som "fuld kontrol".

Jesper

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 31-10-03 07:52

> [...]
dumhed,
> som jeg er mere ked af end nogen.«
>
> - "Med hjernen på standby". Det lyder ikke på mig som "fuld kontrol".

Jeg havde selvfølgelig ikke taget højde for at der overhovedet var noget at
slå på standby, og med hans egen udtalelse kan det jo godt være jeg har
tillagt manden større evner end han rent faktisk har. Hvis hans bil heller
ikke er meget hurtigere end almindelige dødelige skattebetalende borgeres,
så kan man måske også stille spørgsmålstegn ved omtalte øjebliks varighed.
Fra 110 til 173 i en standard famliecontainer kræver vel snarere en
afrivningskalender.

Nu skal han så til at tage sig af skattepolitik. Jeg tror lige vi lader den
stå et øjeblik.........

MVH Klaus

Fra : ENN

Dato : 31-10-03 08:11