Faaaaaart-psykopaaaat! :oD
Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 08:37

Hva' pokker, er jeg den første med historien herinde?

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=228432/

----
Den tidligere socialdemokratiske trafikminister Jacob Buksti blev i lørdags
standset af en motorcykelbetjent efter at havde kørt 173 kilometer i timen.
Det skriver Ekstra Bladet i dag.

Bøden for at køre 173 kilometer i timen på motorvejen er på 2500 kroner.
Den tidligere trafikminister blev standset på motorvejen mellem Ringsted og
København, hvor hastighedsbegrænsningen som bekendt er 110 kilometer i
timen.

- Det er korrekt, at jeg er blevet taget med den fart i lørdags. Der findes
ingen, overhovedet ingen undskyldning for den alt for høje hastighed. Det
var et øjebliks dumhed. Jeg er meget ked af det. Jeg plejer aldrig at køre
for stærkt, men den dag var det helt lyst, og der var ingen andre
trafikanter på motorvejen, siger Jacob Buksti til Ekstra Bladet.

Sagen bliver ekstra pikant, idet Jacob Buksti - både som trafikminister og
som almindeligt folketingsmedlem - ofte har advaret mod høj fart.

/ritzau/
-----

Ak ja, tænk at selv han kører efter forholdene.
Så ER folk måske ikke mordere og psykopater, hvis de følger den sunde
fornuft

--
mch
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : phk

Dato : 30-10-03 09:28

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for stærkt, men den dag var det helt lyst, og der var ingen andre
> trafikanter på motorvejen, siger Jacob Buksti til Ekstra Bladet.

Hva´ fa´en, - har de haft helikopeteren ude for at fange ham?

Eller er det med de andre trafikanter også løgn :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-10-03 15:17

> [...]
>
> Hva´ fa´en, - har de haft helikopeteren ude for at fange ham?
>
> Eller er det med de andre trafikanter også løgn :)

og den lader vi lige stå lidt.

Det er altså ikke kun på motorvejen til Esbjerg, at der ingen biler er

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-10-03 09:32

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message
> Hva' pokker, er jeg den første med historien herinde?
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=228432/

Så Soc. mener åbentbart et 130 km/t er OK på motorvejen
Eller det kan måske være at de mener at det skal være mindst 130 eller måske
endda fri hastighed ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : edob

Dato : 30-10-03 10:07

Større fjols skal man vist lede længe efter - og det er den slags politikere
som skal lede landet, SUK.

V.H. Frank

Fra : Mr.Unlock

Dato : 30-10-03 11:57

Ja som alle andre skal fjoget vel aflevere kørekortet og op til ny køreprøve
iflg de regler selvsamme fjog har været med til at vedtage, så hold endelig
øje med om det nu også sker.
Esben

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-10-03 12:04

Mr.Unlock wrote:
> Ja som alle andre skal fjoget vel aflevere kørekortet og op til ny
> køreprøve iflg de regler selvsamme fjog har været med til at vedtage,
> så hold endelig øje med om det nu også sker.

....det kørte han ikke hurtigt nok til...
Hans

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 12:12

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> ...det kørte han ikke hurtigt nok til...

Nææ ikke endnu, men han har da medvirket til, at han om et halvt år bliver
dømt komplet uegnet til at køre bil, allerede ved 160 km/t.

Fra : Torben E

Dato : 30-10-03 15:26

> Nææ ikke endnu, men han har da medvirket til, at han om et halvt år bliver
> dømt komplet uegnet til at køre bil, allerede ved 160 km/t.

Det kunne egentligt være sjovt at få en kommentar til at han efter
de nye regler skal op til en o.køreprøve.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-03 15:50

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne egentligt være sjovt at få en kommentar til at han efter
> de nye regler skal op til en o.køreprøve.

Ja, og om han ikke er glad for, at han i sin tid har fået politiet til, at
stå at måle folk på fuldstændig øde motorvejsstrejkninger

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-10-03 10:08

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> Ak ja, tænk at selv han kører efter forholdene.
> Så ER folk måske ikke mordere og psykopater, hvis de følger den sunde
> fornuft

Jo jo, bare vent til det her kommer andre politikere for øje, så skal han gå
af og alt muligt, jeg kan lige se Holger K for mig..."Jeg ser ingen anden
mulighed end at han må gå af" :)

hihihih haha

Mvh
Jacob

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-03 11:30

"Jacob Rungwald" <fjernesJacob_Rungwald@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo jo, bare vent til det her kommer andre politikere for øje, så skal han

> af og alt muligt, jeg kan lige se Holger K for mig..."Jeg ser ingen anden
> mulighed end at han må gå af" :)

Done! - Fratræder sin post som næstformand i socialdemokratiets
trafikpolitiske udvalg.

-M

Fra : Per Thomsen

Dato : 31-10-03 11:28

> gå
>
> Done! - Fratræder sin post som næstformand i socialdemokratiets
> trafikpolitiske udvalg.

Så mangler vi bare, at Magrethe Auken laver samme stunt. Men det forudsætter
selvfølgelig at hun kører bil.

Per

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-03 12:03

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message
> han
> anden

> Så mangler vi bare, at Magrethe Auken laver samme stunt. Men det
forudsætter
> selvfølgelig at hun kører bil.

Hun overholder sgu sikkert fartgrænserne pinlig nøjagtigt.

Fra : Per Thomsen

Dato : 31-10-03 15:07

> forudsætter
>
> Hun overholder sgu sikkert fartgrænserne pinlig nøjagtigt.

Ja på sin cykel.

Per

Fra : Søren Blom

Dato : 30-10-03 11:20

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=228432/
> der var ingen andre
> trafikanter på motorvejen, siger Jacob Buksti til Ekstra Bladet.

Det passer da ikke, der var da en motorcykel betjent

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 18:03

> Hva' pokker, er jeg den første med historien herinde?

Hey ...tillykke thomas, du er lige blevet citeret på BTs hjemmeside

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=228578/

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark