Service / reparationsmanual til Carina II?~
Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-10-03 13:27

Haynes laver ikke een, hvad køber man så?
Det er svogeren der har en II'er.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-10-03 13:36

Hej!

Roberto Saldo wrote:

> Haynes laver ikke een, hvad køber man så?

Hmm, har du ringet til Birgers Billige Bilbøger? Han har måske en ide...

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 29-10-03 13:49

Hej!

Hvis du finder en er jeg interesseret i hvor. Har selv søgt en tidligere
uden held

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-10-03 14:21

Roberto Saldo wrote:

> Haynes laver ikke een, hvad køber man så?
> Det er svogeren der har en II'er.

Du kan få service-beskrivelser ved thansen.dk, hvis du er kunde der. Der
står for eksempel, hvilke ting, der skal skiftes/kikkes efter for hver
100.000 km.

God service, synes jeg.

--
Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-10-03 14:22

Jan W Nielsen wrote:

> Du kan få service-beskrivelser ved thansen.dk, hvis du er kunde der. Der
> står for eksempel, hvilke ting, der skal skiftes/kikkes efter for hver
> 100.000 km.
>
> God service, synes jeg.

Joe da, men nu var det mere a la Haynes jeg mente.

Fra : Peter C.

Dato : 29-10-03 15:27

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Haynes laver ikke een, hvad køber man så?

Prøv at se dette link:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0801977673/qid=1067437285/sr=1-2/ref=sr_1_0_2/202-1203133-6017444

Det ser ud (for mig) som om Haynes førhen har heddet Chilton...eller noget i
den retning.

Anyway...Måske kan det bruges

MVH Peter C:\

Fra : Peter C.

Dato : 29-10-03 15:36

> Det ser ud (for mig) som om Haynes førhen har heddet Chilton...eller noget
> den retning.

Ehhh... stryg lige den bemærkning
Chilton og Haynes har vist ikke noget med hinanden at gøre

MVH Peter C:\

Fra : Carsten Kring

Dato : 30-10-03 16:12

Hej!