chiptuning Sigma fortsat
Fra : STARHOLM

Dato : 27-10-03 23:27

Til Jan..
Tak for tippet..
Men - er der tale om en "sugemotor" når den har elektronisk indsprøjtning ??
(Spørger fordi jeg ikke ha meget forstand på motorer!!)

Henrik

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-10-03 00:12

Der er primært 2 typer: Sugemotor der selv suger luften ind, og trykfødet,
enten af en turbo (det mest almindelige) eller kompressor.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Thomas

Dato : 28-10-03 11:25

STARHOLM wrote:
> [...]
> Men - er der tale om en "sugemotor" når den har elektronisk
> indsprøjtning ?? (Spørger fordi jeg ikke ha meget forstand på

Hej Henrik

Du må ud og investere i noget turbo :(

Mvh Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-03 11:47

Thomas wrote:
> Du må ud og investere i noget turbo :(

Det er der da ikke noget at være ked af, turbo er godt! ;c)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Thomas

Dato : 28-10-03 14:50

John Sahl wrote:

> Det er der da ikke noget at være ked af, turbo er godt! ;c)

Hvad ville det komme til at koste, hvis der skulle smækkes turbo i sådan en
Mitsubihi Sigma??

Mvh Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-03 14:52

Thomas wrote:
> Hvad ville det komme til at koste, hvis der skulle smækkes turbo i
> sådan en Mitsubihi Sigma??

Mit bud er at du kan få det gjort for 35-40.000,- hvis det
skal laves ordentligt, men jeg tror du får prøblemer med at
syne den bag efter.