Udstødning fra T.hansen
Fra : Flemming Hansen

Dato : 27-10-03 09:46

Kan en udstødning fra T.hansen til en Ford Mondeo anbefales? Nogen der har
erfaringer med det?

Mvh.
Flemming

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-10-03 14:00

> Kan en udstødning fra T.hansen til en Ford Mondeo anbefales? Nogen der har
> erfaringer med det?

Uden at have prøvet det, så vil jeg anbefale dig at finde det et andet sted.

Har endnu ikke hørt om noget som helst fra thansen som kan anbefales...

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-03 18:41

Morten Christensen wrote:

> Har endnu ikke hørt om noget som helst fra thansen som kan anbefales...

Nej det er jo de løse rygter man gerne hører.. :-/

Men med det du siger, så skal han købe originalt... for de andre uoriginale
pushere har samme kvalitet og den mener du jo er ringe...

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 20:07

> Nej det er jo de løse rygter man gerne hører.. :-/
>
> Men med det du siger, så skal han købe originalt... for de andre
uoriginale
> pushere har samme kvalitet og den mener du jo er ringe...

Jeg tror ikke de kører med de samme stumper hos thansen som de gør hos
høyerautodele. Jeg har handlet stumper hos høyer i mange år og det har
sjældent været noget synderligt at brokke sig over.
Men hos thansen kan jeg faktisk ikke huske noget som helst som har været i
orden. Tjo det skulle da lige være gabriel støddæmperne fra thansen.

Da original udstødning koster markant mere end et uoriginal så ville jeg
købe hos fætter høyer.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-03 20:37

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Men hos thansen kan jeg faktisk ikke huske noget som helst som har været i
> orden. Tjo det skulle da lige være gabriel støddæmperne fra thansen.

Det er ikke altid den samme leverandør, men delene er af jævnt samme
kvalitet.

T-Hansen har et meget blakket ry, og det er synd for meget er faktisk godt
hos dem...

Hader bare når folk der har handlet fx. en enkelt styrekugle, og måske får
problemer med denne, siger at alt er lort hos forhandler XXX, i dette her
tilfælde T-Hansen.

Jeg har handlet der _meget_ og har endnu ikke haft noget at udsætte på
kvaliteten PRISEN TAGET I BETRAGTNING..

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 20:52

> [...]
> tilfælde T-Hansen.
>
> Jeg har handlet der _meget_ og har endnu ikke haft noget at udsætte på

Jeg kan da godt blive konkret.
Har købt hjullejer til mondeo og det gik i stykker efter et par mdr. Fik det
ombyttet og samme problem igen efter endnu et par måneder

Sænkningsfjedre er købt som 40mm men nu er det noget der ligner 50-60mm og
bilen skraber ofte imod.

Bremseskiver er skæve, men til deres forsvar skal det så siges at Fords
originale heller ikke er bedre.

Forskærm til Sierra'en rustede som bare pokker selv om den blev malet og
rustbeskyttet lige efter den blev påsvejst. Desuden passede skærmen utrolig
dårligt hvis man vil have parallelle linier til motorhjælm.

Blå-lys sprinklerdyser havde løs forbindelse så kun en virkede.

Blå H4 pærer holdte 4 mdr i den ene side og 5 mdr i den anden side.

Jeg skal så undlade at komme nærmere ind på de 5 gange jeg måtte køre
forgæves fordi thansen ikke holdte deres leveringsterminer.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-03 21:09

> [...]

> Jeg skal så undlade at komme nærmere ind på de 5 gange jeg måtte køre
> forgæves fordi thansen ikke holdte deres leveringsterminer.

Skal jeg så nævne alle de gange jeg har oplevet noget positivt hos dem??

Du kan godt se hvor jeg vil hen right?

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 21:58

> Skal jeg så nævne alle de gange jeg har oplevet noget positivt hos dem??

Det ændrer jo INTET på at jeg stort set kun har købt skrammel hos dem

> Du kan godt se hvor jeg vil hen right?

Egentlig ikke. Hvad du har oplevet har jo intet med mine oplevelser at gøre.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-03 22:09

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> Det ændrer jo INTET på at jeg stort set kun har købt skrammel hos dem

Nej og det du siger ændrer intet på at alt jeg har købt har været fint...

> Egentlig ikke. Hvad du har oplevet har jo intet med mine oplevelser at
> gøre.

Nej og omvendt.

Det jeg mener... fordi man hører om nogle som har problemer, så gør det ikke
alt til noget lort. Det er der jeg vil hen...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-10-03 21:11

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Jeg har handlet stumper hos høyer i mange år og det har
>sjældent været noget synderligt at brokke sig over.
>Men hos thansen kan jeg faktisk ikke huske noget som helst som har været i
>orden.

pudsigt nok har jeg haft lidt bedre held med stumper fra t-hansen end
med Højer, hvad de gamle Opler angår.

(besynderligt nok)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Gert

Dato : 27-10-03 14:41

"Flemming Hansen" <FJERNDETTEflemming.r.hansen@holstebro.dk> skrev i en
meddelelse news:bnim0l$702$1@sunsite.dk...
> Kan en udstødning fra T.hansen til en Ford Mondeo anbefales? Nogen der har
> erfaringer med det?

tjae hvis du kan vente et par med at få holddbarheden at vide sååe

men ellers så købte jeg en komplet til min Golf II
og indtil nu ser den meget fornuftig ud og det er vel et års tid siden nu!

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Flemming Hansen

Dato : 28-10-03 08:37

Tak for jeres svar. Udfra jeres svar, forhørte jeg mig lige hos Høyer. Der
var udstødningen faktisk 120 kr. billigere. Mærket var Bosal.

Flemming