G-stat GPS til laptop hos bilka!
Fra : Jonas R.

Dato : 26-10-03 19:01

Har lige set at bilka har en GPS til usb med kort visning til salg for 999
kr! Nogen som har en kommentar om den? Overvejer stærkt at købe den, da jeg
er igang med noget installation af mini pc i bilen!

Fra bilka:
GPS antenne og Navigation til Notebook
* Bliv guidet med dansk stemme, samtidig med visning på "kort" * Med
kort til Danmark, alle gadenavne og bynavne * Hvis man kører forkert bliver
der hurtigt vist alternativ rute * GPS antennen tilsluttes via USB

MVH
Jonas Rohde

Fra : John Sahl

Dato : 26-10-03 21:49

Jonas R. wrote:
> Har lige set at bilka har en GPS til usb med kort visning til salg
> for 999 kr! Nogen som har en kommentar om den? Overvejer stærkt at
> købe den, da jeg er igang med noget installation af mini pc i bilen!

Der findes da an gruppe om navigation, prøv at spørge der.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : BS

Dato : 27-10-03 19:00

> er igang med noget installation af mini pc i bilen!
Hvad har du tænkt dig med hensyn til strømforsyningen? Vil du "lave" 230Volt
i bilen og brug normal powersupply? Eller hvordan?
mvh BS

Fra : Jonas R.

Dato : 27-10-03 20:15

"BS" <Nospammer@mail.fi> wrote in message
> Hvad har du tænkt dig med hensyn til strømforsyningen? Vil du "lave"
230Volt
> i bilen og brug normal powersupply? Eller hvordan?
> mvh BS

Nej du, det kabinet jeg bruger kører på 12V er et casetronic Travla c134 :)
sammen med et mini itx board! Så har jeg købt en 4" skærm samt en trackball
leder pt efter et mini tastetur ala det til ericson telefoner!

Fra : BS

Dato : 27-10-03 22:55

> [...]
trackball
> leder pt efter et mini tastetur ala det til ericson telefoner!
Fandt det lige på nettet. Ser godt nok fiks ud!
Hvor har du købt kabinettet hen? Og den der 4"skærm?
mvh BS

Fra : Jonas R.

Dato : 28-10-03 08:22

> Fandt det lige på nettet. Ser godt nok fiks ud!
> Hvor har du købt kabinettet hen? Og den der 4"skærm?
> mvh BS

Via tyskland, du kan se de europæiske forhanldere på casetronics hjemmeside.
skærmen er købt hos www.parts-express.com

MVH
JOnas