nr.plader ?
Fra : Kim Hansen

Dato : 25-10-03 23:56

Hvorfor er det lige at billeder af biler og mc tit har fået overmalet
nr.plade(rne) ? hvad er det lige der gør dem/det så hemmeligt ? jeg mener
når folk kører eller stiller bilen fra sig på en P.plads så dækker de jo
ikke pladerne til.

Kim (der undre sig!)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-10-03 07:53

"Kim Hansen" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når folk kører eller stiller bilen fra sig på en P.plads så dækker de jo

Fordi du i Polen kan sidde på nettet og finde et billede af en bil. Ud fra
nummerpladen kan du - da politiet for let oplyser adresser ud fra
nummerplader - finde ud af, hvor du kan hente bilen.
For 1½ år siden fik jeg stjålet en Nissan Patrol. Jeg havde da hjemmesiden
Patrol.dk. Da jeg købte bilen lagde jeg billeder osv. på siden. Da jeg ejede
domænet tager det jo ikke 10 sek. at finde ud af, hvor jeg bor... 16 dage
efter blev bilen stjålet fra min bopæl og er ikke set siden!

Om den er blevet stjålet pga. billeder på hjemmesiden eller fordi nogen i byen
har set den - eller den tidligere ejer har en finger med i spillet - skal jeg
ikke kunne sige...

Jeg har siden haft en anden hjemmeside med en anden bil, men der har min
adresse hos dk-hostmaster ikke været at finde, samtidig med, at telefonnumret
var et taletidskort, så man ikke af den vej kan finde ud af hvor bilen bor...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-10-03 09:27

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev i
en meddelelse news:bnfr17$60j$1@sunsite.dk

> [...]
> finde, samtidig med, at telefonnumret var et
> taletidskort, så man ikke af den vej kan finde ud af hvor

Eller også kunne det være lige som ham der har postet lidt billeder af sin
Sierra i d.b.m.
Han har sløret pladerne på nogle af billederne, men ikke dem alle.
Og så kom Mogens forbi, og opdagede at nr.pladerne var fra en Kadett )

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-10-03 09:30

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMhansen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
> Sierra i d.b.m.
> Han har sløret pladerne på nogle af billederne, men ikke dem alle.

Sådan kan det jo gå..

Fra : alexbo

Dato : 26-10-03 10:19

"Kim Hansen" skrev

> Hvorfor er det lige at billeder af biler og mc tit har fået overmalet
> nr.plade(rne) ?

Mange gør det nok bare fordi de har set nogle andre gøre det.

Der er også nogle der i signaturen skriver, at de kun skriver på egne vegne,
og ikke på deres arbejdsplads, regeringens eller EU kommisiones vegne.
Når det bliver læst af andre, tænker de så må jeg også hellere skrive noget
lignende, så folk ikke tror, at fordi jeg er postbud, så skriver jeg på hele
postvæsenets vegne.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kim Madsen

Dato : 26-10-03 13:57

Jeg er meget tit til diverse træf og lign. med min bil. Min bil er fuld af diverse
ting og sager. Til træf kommer der jo folk og kigger. De tager ofte billeder. Der
kunne jo være en med lidt for lange fingre imellem dem. Man kan jo bare ringe til
politiet og få adressen oplyst, f.esk hvis man siger at denne bil har været skyld
i et eller andet.

Kim Madsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.33.76)