Køb af diesel-bil?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 23-10-03 20:10

Hej med jer alle

Jeg har fået et nyt job der kræver meget kørsel, derfor er jeg på udkig
efter en mere økonomisk bil end min nuværende benzin Pug 406'er.

Jeg vil gerne have:

Højtryks-diesel motor (HDI, DTID, JTD, osv.)

God brændstoføkonomi (ca. 18-20 km/ltr.)

Ca. samme størrelse som en 306 / 306 St. cat

Måske aircon

Mit budget siger omkring 150.000 kr. J

Har I nogen gode forslag?

Takker på forhånd

Michael M. Nielsen

Fra : Peter G C

Dato : 24-10-03 10:10

"Michael Michel Nielsen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Højtryks-diesel motor (HDI, DTID, JTD, osv.)
>
> God brændstoføkonomi (ca. 18-20 km/ltr.)
>
> Ca. samme størrelse som en 306 / 306 St. cat

Citroen Xsara Hdi, Peugoet 306 hdi , Fiat Marea Jtd,

Du kan godt få 406'ere eller Xantia hdi til ca. 150.000 hvis de har gået
over 150.000 km.

/Peter

--
http://www.grauslund.com