Hvor opbevarer I jeres låsebolte?
Fra : Nenad Dragic

Dato : 23-10-03 19:26

Hvor opbevarer I jeres låsebolte.
Jeg er blevet lidt i tvivl fordi jeg skulle ned med bilen på værksted
og blev bedt om at tage mine låsebolte med når han skulle skifte dæk.

Har værkstederne ikke selv div. låsebolte?
Skal man have dem i bilen på længer tur hvis nu man punker?

Hvad gør I andre?

Jeg er i tvivl på om jeg skal gemme dem i bilen eller lade dem ligge
hjemme.

Mvh
Nenad

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-10-03 21:18

Nenad Dragic wrote:
> [...]
>
> Hvad gør I andre?
>
> Jeg er i tvivl på om jeg skal gemme dem i bilen eller lade dem ligge

Så vidt jeg ved så er låse bolte nogenlunde unik, så den eneste der har
en bolt til at låse op, det er dig. Der må alt andet lige være bolte
magen til dine, men der er nu også en del producenter på det marked.

Min egen låse bolt, den ligger herhjemme, da jeg kun kører
småstrækninger til daglig. På langtur kommer den med i lommen.

Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 21:26

> Hvor opbevarer I jeres låsebolte.

Et "sikkert" sted i bilen

> Jeg er blevet lidt i tvivl fordi jeg skulle ned med bilen på værksted
> og blev bedt om at tage mine låsebolte med når han skulle skifte dæk.

Hmm jeg mistede min lås da smeden skulle svejse en skærm i min

> Har værkstederne ikke selv div. låsebolte?

Nope

> Skal man have dem i bilen på længer tur hvis nu man punker?

Det ville nok være smart hvis man vil have bilen med hjem,

> Hvad gør I andre?
>
> Jeg er i tvivl på om jeg skal gemme dem i bilen eller lade dem ligge
> hjemme.

Den skal da selvfølgelig med ellers kan du også lige så gode smide
reservehjulet ud af bilen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-03 21:32

Tom wrote:
> Den skal da selvfølgelig med ellers kan du også lige så gode smide
> reservehjulet ud af bilen

Det ligger da allerede i kælderen ;c)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 21:34

> Det ligger da allerede i kælderen ;c)

Er du i Falck eller abbonent på dansk autohjælp

Har selv prøvet een gang at punktere på 2 hjul, så er man godt nok "lost"

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-03 21:55

Tom wrote:
> Er du i Falck eller abbonent på dansk autohjælp

Ja, men jeg har den ene gang jeg er punkteret klaret det
med en af de dåser man sprøjter i dækket som pumper
og lapper lortet.. Dækmanden skælder og smælder over
svineriet når han hiver dækket af, men hvad, han får jo
løn for det ,-)

> Har selv prøvet een gang at punktere på 2 hjul, så er man godt nok
> "lost"

Lige den situation er sgu lidt speciel

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-10-03 22:58

Tom wrote:

> Har selv prøvet een gang at punktere på 2 hjul, så er man godt nok
> "lost"

....og du synes, at Kadett er nåed lort, fordi benzinslangerne mørner...

ROFL

....sælg dog den gamle spand
Hans

Fra : peter

Dato : 23-10-03 23:40

> Det ligger da allerede i kælderen ;c)

Er det ikke den nye Punto hvor der ikke er noget reservehjul , men netop
noget man sprøjter i dækket, hvorefter man pumper det op med den medfølgende
kompressor.........

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 07:18

"Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har værkstederne ikke selv div. låsebolte?
> Skal man have dem i bilen på længer tur hvis nu man punker?

Har den i bilen.... Jeg er simpelthen for doven til at tage den med ind og
ud hele tiden...

Får når jeg så endelig punkterer et eller andet sted, tja, så ligger
låsebolten derhjemme - og det er helt 100.

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan