Anti-skrid gummi
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-10-03 11:14

Midterkonsollen mellem forsæderne på min Ford Focus er udstyret med en form
for anti-skrid gummibelægning. Kan man købe den slags gummi løst med klæbestof
på bagsiden i Kbh. området? Tingene i dørlommerne rutcher nemlig frem og
tilbage under kørslen...

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 23-10-03 13:50

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> Regards / Med venlig hilsen
> Kenneth
> kenneth at KBHdarling dot dk - REMOVE KBH

Det har måske noget med kørestil at gøre

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-10-03 14:17

"Tommy Bøgeskov" <tb.nospam@nospam.ddf.dk> wrote in news:O7Qlb.284$4Z7.109
@news.get2net.dk:

> Det har måske noget med kørestil at gøre

Måske, men den bliver faktisk kørt pænt fordi den ikke har gået så mange km
endnu, så kan kun blive værre med rutcheriet

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-10-03 14:39

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> [...]
>

> Måske, men den bliver faktisk kørt pænt fordi den ikke har gået så mange km
> endnu, så kan kun blive værre med rutcheriet

Du kunne jo også overveje at fjerne alt det ragelse der ligger og rasler!
Når du river bilen rundt på vejene flyver alt det skidt jo rundt i kabinen.
Sig til Hende at hun må gemme tingene et andet sted ;)

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-03 13:57

[...]

Kan købes mange steder. Mener bl.a. at det fåes i Føtex.

M.v.h.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-10-03 13:59

> [...]

> på bagsiden i Kbh. området? Tingene i dørlommerne rutcher nemlig frem og

Min bror har købt en rulle anti-skrid gummi hos Daells Varehus på
Ejby Industrivej i Rødovre. Det kan egentlig godt være det hedder
Daells Bolighus nu jeg tænker nærmere over det. Jeg vil også tro
et sted som Ikea har den slags, til at lægge under tæpper og
måtter så de bliver liggende. Det er ikke med lim på bagsiden, men
det kan garanteret fikses med en limstift - jeg tvivler dog på at
det er nødvendigt, det skrider jo netop ikke når først det ligger
ordentligt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-10-03 14:16

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote in

> [...]
> det kan garanteret fikses med en limstift - jeg tvivler dog på at
> det er nødvendigt, det skrider jo netop ikke når først det ligger

God ide! Lidt dobbeltklæbende tape på den ene side burde kunne gøre tricket..

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-10-03 21:36

Kenneth Darling Soerensen wrote:

> God ide! Lidt dobbeltklæbende tape på den ene side burde kunne gøre tricket..

Hvorfor? Det "klæber" jo netop af sig selv.. Med mindre du har for
vane at vende bunden i vejret på bilen, så skal det såmænd nok
blive liggende ved tyngdekraftens hjælp..

Jeg har en kasse med værktøj, olie, sprinklervædske, startkabler
og andet i den dur stående i bagagerummet. Den står ovenpå en
stribe "antiskrid" og flytter sig ikke ud af stedet..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Hjalte

Dato : 26-10-03 23:51

On Thu, 23 Oct 2003 22:36:10 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Jeg har en kasse med værktøj, olie, sprinklervædske, startkabler
>og andet i den dur stående i bagagerummet. Den står ovenpå en
>stribe "antiskrid" og flytter sig ikke ud af stedet..

Hmm...
Så burde man jo egentlig også kunne lægge sådan noget anti-skrid gummi
under måtterne, så de ikke hele tiden flytter sig....

Nogen der har prøvet det?

---
Med venlig hilsen.
Hjalte, der kører i en galant GLSi fra '93.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-10-03 00:01

On Sun, 26 Oct 2003 23:51:26 +0100, Hjalte
<hjalte@reloaded.detteherskalfjernes.vedsvar.dk> wrote:

> [...]

>Så burde man jo egentlig også kunne lægge sådan noget anti-skrid gummi
>under måtterne, så de ikke hele tiden flytter sig....

På en Stilo fra '02 er der sådan en lille fiks låseting der forhindrer
måtten i at flytte sig. Det er der iøvrigt også på Primera'er fra '91
- '95 og '98.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-10-03 02:28

Hjalte wrote:

> Så burde man jo egentlig også kunne lægge sådan noget anti-skrid gummi
> under måtterne, så de ikke hele tiden flytter sig....

De måtter jeg har er i forvejen behandlet med et eller andet
"semiklistrende", måske trænger de bare til at blive rengjort?!?

> Nogen der har prøvet det?

Jeg har prøvet at have en bradepande stående på en gang antiskrid
bag mit forsæde. Det var en dims til at opfange kondes og jeg var
træt af den kurrede rundt når jeg "trak G" i svingene.. På et
tidspunkt lykkedes det mig at sende rist og fugtopsamlerpose over
i højre side af bilen, men bradepanden blev stående hvor jeg havde
sat den..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-10-03 14:16

> [...]

> form for anti-skrid gummibelægning. Kan man købe den slags gummi løst med
> klæbestof på bagsiden i Kbh. området? Tingene i dørlommerne rutcher

Tak for alle svarene!

Fra : Per Olsen

Dato : 23-10-03 14:34

> [...]
klæbestof
> på bagsiden i Kbh. området? Tingene i dørlommerne rutcher nemlig frem og

Det skulle være at finde i enhver forretning med bådtilbehør.

Med venlig hilsen
Pe®=s1
Opel Vectra A 2.0i GLS