VOLVO 855 GLE STC. Stjålet i Viby udenfor ~
Fra : DanishMusician

Dato : 22-10-03 20:43

Efterlysning af volvoen. Reg.nr. TU30743 Sort med grå turbofælge. Den
har R spoiler foran, en fræk bil at se på.

hvem har evt. set den, ring på 61715016 eller til politiet helst.

Mvh.
Nicolai

Fra : Spangkuk

Dato : 22-10-03 20:54

> hvem har evt. set den, ring på 61715016 eller til politiet helst.

Wohh, fed bil...210 km/t uden problemer...ville gerne ringe...men det er
forbudt.... politiet er lige i røven på mig...sorry...er løbt til at
løbe...uha...de skyder nu....

Spang (syg humor, kunne ikke lade være!)

Fra : DanishMusician

Dato : 23-10-03 16:26

OK, syg humor eller ej. Bilen er genfundet efter 6,5 time. Tror de
skulle have brugt den som ekstra flugtbil, fundet under viadukt ved
motorvejen Århus Syd. De satans tyve. Kunne godt slå ihjel hvis fik
fat i sådan en idiot.

De skulle prøve selv at miste en bil, stå i den afmagt, skulle hente
børn indenfor 20 minutter, og ikke vide hvornår bilen dukker op igen.

Kommer på værksted i morgen, og står nu ikke uden en ekstra ratlås der
går ind over instrumentbordet..

Mvh.
Nicolai

Fra : Spangkuk

Dato : 23-10-03 23:13

> De skulle prøve selv at miste en bil, stå i den afmagt, skulle hente
> børn indenfor 20 minutter, og ikke vide hvornår bilen dukker op igen.

HUSK nu kære ven,- Børn er en gave !

Spang

Fra : JBH

Dato : 23-10-03 00:02

"DanishMusician" <sutmin@igen.com> skrev i en meddelelse
> Efterlysning af volvoen. Reg.nr. TU30743 Sort med grå turbofælge. Den
> har R spoiler foran, en fræk bil at se på.
>
> hvem har evt. set den, ring på 61715016 eller til politiet helst.

Holder øje på Herning kanten, men mon ikke nummerpladerne er udskiftet så
bilen først dukker op efter den har været brugt til det rambuktyveri den
sikkert er tiltænkt

mvh
JBH

Fra : DanishMusician

Dato : 23-10-03 16:28

OK. fundet uden nævneværdig skade. Professionelt udtræk af højre dørs
cylinder og tændingslås. De er nok blevet skuffede. Bilen ligner til
forveksling en rigtig 850 T5R, og så er det surt når det kun er en 140
hks sugemotor der ligger i den.

Hæhæ.

Den der ler sidst ler bedst.

Hilsen
Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 16:27

> OK. fundet uden nævneværdig skade.

Det var sgu godt. Tillykke.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : Martin Vollert

Dato : 24-10-03 04:25

"DanishMusician" <sutmin@igen.com> wrote in message news:5psfpv4auodmquscs7c38ts3vvih551hou@4ax.com...
> OK. fundet uden nævneværdig skade. Professionelt udtræk af højre dørs
> cylinder og tændingslås.

Er der ikke startspærre på sådan en ??.
Hvis ja hvordan faen kan de så starte den, jeg har set et tv program hvor
de viste at selv om man har startspærre så kunne bilen stadig stjæles men
det blev noget vanskeligerer for biltyvene og det var kun de virkelige proffer
der kunne. Jeg mener det var det samme program hvor de spurgte en for-
sikringsmand om biler med startspærre kunne stjæles ?, der til svarede han
nej, og så viste de han lige et videoklip hvor en prof biltyv åbnede og kørte
væk i en bil magen til hans egen, der havde startspærre.

men det er stadig træls.

--
Hilsen Martin.
Fræsende rundt i en Escort 1.8 Sport

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 09:10

> Efterlysning af volvoen. Reg.nr. TU30743 Sort med grå turbofælge. Den
> har R spoiler foran, en fræk bil at se på.

Hej Nikolai

Hvis jeg ser den, slipper han ikke væk, før han er fanget.

Jan W Nielsen, Århus
Volvo S 60 R

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-03 10:15

Jan W Nielsen wrote:
> Jan W Nielsen, Århus
> Volvo S 60 R

Hov, ny bil eller er det en tester? ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-10-03 10:46

John Sahl wrote:

> Hov, ny bil eller er det en tester? ,-)

....en sixpack cacao-mælk på en tester...
Hans

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-03 10:55

Hans Paulin wrote:

> ...en sixpack cacao-mælk på en tester...

Nah, for dårlige odds

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 15:36

> Hov, ny bil eller er det en tester? ,-)

Tester - jeg havde ikke lige 1,2 mio (det koster det konkrete eksemplar) til "nice
wheels".

Fin bil - men lige lovlig tørstig.

Fra : Benny Juul

Dato : 23-10-03 10:14

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse
> Jan W Nielsen, Århus
> Volvo S 60 R

Hvad er der nu galt med en toptrimmet öpfel i bedste aftapning, sådan en
traktor kan da højst bruges her til efterårspløjningen, eller er undervognen
lige stiv nok

Mvh.
Benny
765

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 16:21

> Hvad er der nu galt med en toptrimmet öpfel i bedste aftapning, sådan en
> traktor kan da højst bruges her til efterårspløjningen, eller er undervognen
> lige stiv nok

He-he...

Ja, nu er der jo itte ret møj, der slår sådan en lækker Öpfel i "bedste
aftapning".

Selvom Volvo S 60 R er "kvik på rattet", lægger den ikke voldsomt op til sjov og
ballade. Det ér primært en potent sports-limosine. De fem cylindrer og de to
turboer med intercoolere udgør tilsammen en god power-pack, men desværre ikke uden
pletter på karaktaristikken. Forsøget på at gøre de 300 hestekræfter bare
nogenlunde brændstoføkonomiske (*LOL*), har betydet, at motoren føles som om, den
har små udfald. Effekten kommer en anelse rykvist, og det er synd for den eller
fine maskine med lækker lyd og "lots of power". Bilen fortjener simpelthen en om-
programmering af motoren. Måske kommer den i forbindelse med at kommende service-
eftersyn, for det det ses jo jævnligt, at fabrikanterne trimmer på den slags hen
ad vejen.

Det burde bare ikke være nødvendigt - og slet ikke på en bil, der er meget højt
prissat i forhold til konkurrenterne.

I aften kører jeg til Jylland fra Kbh - og det bliver dejligt at få bilen derud,
hvor den hører til - motorvejen.

Fra : EjS

Dato : 23-10-03 11:14

> Jan W Nielsen, Århus
> Volvo S 60 R

Hej Jan

Kommer du lige til Ålborg og giver en tur :)

Undertegnede og 2 andre deltager pt i et projekt for VCC i Gøteborg vedr. 4C
affjedringssystemet og Volvo har endnu IKKE tilbudt os en tur....!

MVH EjS

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-10-03 11:33

"EjS" <ejso00REMOVE@control.auc.dk> wrote in message news:bn89jv$9dn$1@sunsite.dk...

> Hej Jan
>
> Kommer du lige til Ålborg og giver en tur :)

Når Jan nu alligevel kommer til Aalborg for at give dig en tur, vil
jeg da også meget gerne med

/Jakob

Fra : DanishMusician

Dato : 23-10-03 16:37

Godt Jan.

Sådan skal det lyde. Men de har efterladt den, og en venlig mand
ringede til politiet kun 6-8 timer efter tyveriet var begået.

Tak for den udviste ånd.

Mvh.
Nicolai