LM 22 vinterstativ
Fra : Per - LM 22

Dato : 22-10-03 18:20

Hej,

Jeg har lige samlet mit LM 22 vinterstativ for første gang. Det kom lidt
bag på mig at det kun har 3 støtter, hvor alle andre jeg har set har 4. Der
er en støtte lige foran kølen og to agter.

1) Kan det passe at båden skal hvile på støtten foran og ikke på kølen?
Stativiets konstruktion gør det svært at få støtte under kølen.

2) Er der nogen der har et billede af et LM 22 stativ med båd? Jeg vil
frygteligt gerne se hvordan båden står på stativiet for at være sikker på at
jeg gør det rigtigt.

På forhånd tak
/Per