Golf iV lygter på Golf III
Fra : Stationsforstanderen

Dato : 21-10-03 22:17

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at skifte mine lygter gamle Golf 3 lygter ud med
nogle nye Golf 4 lygter. (den er er punkterer og revnet i glasset). Men
hvordan med bliklysene må man godt anvende dem, der er i G4 lygterne sammen
med de originale i kofangeren ?

Fides et ledningssæt til lygterne eller hvordan forbindes de ?

Mvh og på forhånd tak
Stationsforstanderen

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 22:30

"Stationsforstanderen" <ababab105.fjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle nye Golf 4 lygter. (den er er punkterer og revnet i glasset). Men
> hvordan med bliklysene må man godt anvende dem, der er i G4 lygterne

Det er ikke ægte Golf IV lygter der anvendes, men deriomod forlygter i Golf
III facon men med Golf IV "look" dvs. klart glas.
Der er ikke blinklys i lygterne. de passer lige på.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : No1

Dato : 22-10-03 01:08

> [...]
> hvordan med bliklysene må man godt anvende dem, der er i G4 lygterne sammen

SVJV er den nyeste Golf Cabriolet bygget på Golf 3, men er faceliftet
til at ligne Golf 4. Så du kan sikkert bruge Golf Cabriolet lygter. Men
det er der nok andre der ved mere om.