trafik-information... nogen der er tilmeld~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 11-04-01 18:37

Hey NG
jeg kom lige til at surfe forbi siden
http://www.trafik-information.dk/
og tænke at det da var en fed ting, men er der nogen der er tilmeldt som kan
fortælle mig om det er noget der fungerer??
må indrømme at jeg er lidt skeptisk over at skulel betale 250.- for noget
jeg ikke ved virker...

så hvis der er nogen der har lidt info ville det være lækkert!

Kim J
GS500E

Fra : Morten Juel

Dato : 11-04-01 18:46

"Kim hejsa

jeg har lige kigget på siden, ÆV jeg hader lyd når man klikker på noget ;o/
Nå men ellers er det en fed ting at de har efterlysninger på mc osv.. det
kunne bare godt løbe op i et SMS helvede ;o(
men lad os høre om nogle er tilmeldt !

Mvh
Morten

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 11-04-01 19:44

On Wed, 11 Apr 2001 19:36:47 +0200, "Kim Jørgensen" wrote:

> og tænke at det da var en fed ting, men er der nogen der er tilmeldt som kan
> fortælle mig om det er noget der fungerer??

I mangel af bedre (...), så har der har været lidt snak om den i
dk.fritid.bil:

http://groups.google.com/groups?as_epq=trafik-information.dk

--
Stig

Fra : René J.

Dato : 11-04-01 22:08

"Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
250.- for noget
> jeg ikke ved virker...
>
> så hvis der er nogen der har lidt info ville det være

Nu vi er ved net-tjenester... er der nogen der har erfaring
med sms advarsler om hastighedskontrol på
http://www.razzia.dk/ ?

mvh
René J.
XJ600... der er blevet foreviget i elendig s/h kvalitet :-/

Fra : Armand

Dato : 12-04-01 01:10

René J. <rkj@writeme.com.remove_this_part_spam_killer_only> skrev i en

> Nu vi er ved net-tjenester... er der nogen der har erfaring
> med sms advarsler om hastighedskontrol på
> http://www.razzia.dk/ ?

Havde et par kolleger under arbejde i Assens, som havde gjort stor nytte
af
ww.razzia's SMS-service under deres daglige kørsel imellem Odense og
Assens!!

--
Armand.

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-04-01 17:06

On Thu, 12 Apr 2001 02:10:03 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrotE:

>Havde et par kolleger under arbejde i Assens, som havde gjort stor nytte
>af
>ww.razzia's SMS-service under deres daglige kørsel imellem Odense og
>Assens!!

Det er også det eneste gode ved Razzia.dk. Jeg har selv prøvet dem, og
det gør jeg aldrig mere. De er simpelt hen ikke værd at spilde hverken
tid eller penge på. Advarslerne kan kun anmeldes på internettet, og
jeg render ikke rundt med en bærbar comp. med trådløs
internetopkobling 24 timer/døgnet. Altså skal man vente til man kommer
hjem med at anmelde, og så er der jo gået kostbar tid.
Desuden pissede det mig af, at der kom beskeder a la "Laserkontrol i
Andeby", som en eller anden jantelovs-elsker havde skrevet.

Istedet tilmeldte jeg mig Dansk SMS Service, som jeg har været
tilmeldt siden de startede for en 2-3 år siden. Det fungerer
fremragende, og beskederne vælter ind. Jeg får dagligt mellem 5 og 25
beskeder, alene fra Storkøbenhavn.
Man kan anmelde kontroller ved at ringe op til dem, så man behøver
ikke andet end et hurtigt opkald på mobilos. Efter 5-6 min bipper
mobillos, til glæde for alle abonnenterne i den pågældende landsdel.
Dansk SMS koster 50 kr. i kvartalet. Hvorfor skulle man så tilmelde
sig en af de andre trafik-advarsels-services, der koster det samme
eller mere, og er dårligere?

Nu skal dette íkke opfattes som en rekame, jeg har intet med DK SMS at
gøre - andet end at jeg er en yderst tilfreds kunde.

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 17-04-01 17:24

Thomas Makro wrote:
> [...]
> tilmeldt siden de startede for en 2-3 år siden. Det fungerer
> fremragende, og beskederne vælter ind. Jeg får dagligt mellem 5 og 25
Arbejder de med hele landet? URI?

/Uffe
xj600 1986 meget gul - 2-3 cylindre der tænder

Fra : Thomas Makro

Dato : 18-04-01 14:56

On Tue, 17 Apr 2001 18:24:03 +0200, Uffe Overgaard Koch
<uffe@data-dealeren.dk> wrotE:

>Arbejder de med hele landet? URI?

Hej Uffe.

Ja, de dækker hele landet. Kun da de var helt nye havde de en WEBsite,
men den forsvandt da der kom fokus på denne slags firmaer i pressen.
Nu kan man kun blive tilmeldt hvis man kender nogen der kender
nogen... Hvis du er interesseret, så smid en mail.