mobiltelefon, sodavand, is og kaffe
Fra : Viva

Dato : 20-10-03 23:04

Hej

Det er jo som bekendt ulovligt at benytte en mobil mens man kører. Men hvad
med kaffe, is og sodavand. Må man benytte sig af disse nydelser under
kørsel?

ViVa

Fra : Andersen

Dato : 21-10-03 10:23

"Viva" <yup@yup.yup> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> med kaffe, is og sodavand. Må man benytte sig af disse nydelser under

Ja, og du må også blive forstyrret af din vrælende baby bagved som så
lige skal have sutten stoppet ind igen. Smøgen som falder på gulvet.
Svigermor som sidder ved siden af og gir' "gode" råd. o.m.a.
Du må også godt tale i mobilos, sålænge der benyttes hansdfree.

Så alt i alt er der tusindvis af forstyrrende ting du må foretage dig.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 16:08

> Det er jo som bekendt ulovligt at benytte en mobil mens man kører. Men
hvad
> med kaffe, is og sodavand. Må man benytte sig af disse nydelser under
> kørsel?

Du kan altid straffes for at være uopmærksom så overordnet er det ikke
tilladt.
Men man har da hørt om kvinder der skulle spise deres cornflakes mens de
kørte eller mænd der barberer sig på vej til arbejdet.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-10-03 18:39

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en
meddelelse

> Du kan altid straffes for at være uopmærksom så
> overordnet er det ikke tilladt.

Hvilket IMO også er yderst rimeligt.

> Men man har da hørt om kvinder der skulle spise deres
> cornflakes mens de kørte eller mænd der barberer sig på
> vej til arbejdet.

Ja men tænk hvis det var omvendt, så var det for alvor distraherende

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2,5 GB video
online Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-10-03 07:14

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> Men man har da hørt om kvinder der skulle spise deres cornflakes mens de
> kørte eller mænd der barberer sig på vej til arbejdet.

Jeg har for ikke så forfærdeligt lang tid siden overhalet en bil på
motorvejen, hvor føreren sad og barberede sig, godt nok med en el-shaver men
stadig, det er FORKASTELIGT.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: