Leje af garage i nærheden af Hans Knudsens~
Fra : Jonas R.

Dato : 20-10-03 17:32

Nogen som kender noget?

MVH
jonas

Divx-Afspiller http://www.skumlern.dk
Min Bil: http://www.skumlern.dk

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-10-03 18:31

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:bn12lt$3i5$1@sunsite.dk...
> Nogen som kender noget?
>
> MVH
> jonas

> Divx-Afspiller http://www.skumlern.dk
> Min Bil: http://www.skumlern.dk

Hvor i verden ligger den plads ???

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-10-03 18:38

Jesper Sørensen wrote:

> Hvor i verden ligger den plads (Hans Knudsens Plads, red.) ???

Mon ikke det er den, der ligger i Kbh Ø..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-10-03 18:48

On Mon, 20 Oct 2003 19:38:24 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Mon ikke det er den, der ligger i Kbh Ø..?

Jow, jow...

/Mogens

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-10-03 18:36

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse news:bn12lt$3i5$1@sunsite.dk...

> Min Bil: http://www.skumlern.dk

Hey Jonas - der er noget galt på den side tror jeg, for man kan ikke få lov
at se billederne af din S2.

/Jakob

Fra : Thomas Krath

Dato : 20-10-03 18:45

> Hey Jonas - der er noget galt på den side tror jeg, for man kan ikke
> få lov at se billederne af din S2.

Det er sikkert fordi hans server er slukket. Du kan finde bilen på
bilgalleri.dk :)
--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-10-03 20:03

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse news:bn16va$1bmq$1@news.cybercity.dk...

> Det er sikkert fordi hans server er slukket.

Ahh - måske

> Du kan finde bilen på
> bilgalleri.dk :)

Tak!

/Jakob

Fra : Jonas R.

Dato : 21-10-03 11:20

SNIP
> Hey Jonas - der er noget galt på den side tror jeg, for man kan ikke få
lov
> at se billederne af din S2.

Nej jeg blev sur på DK-hostmaster. Det irriterede mig at man kunne se min
adresse bare ved at gå ind på DK-hostmaster og så fjernede jeg det fra
siden. Men kan godt se det ikke hjælper så meget når min hjemmeside stadig
står i min signatur! DOH :)

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-03 18:46

> Nogen som kender noget?
>
> MVH
> jonas

Der er andre byer i dette land end København! Du kunne jo starte med at
nævne i hvilken by, denne plads befinder sig (jeg har gættet på København og
jeg har sikkert ret).

NS

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-03 19:56

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev :

>Der er andre byer i dette land end København!

Er der ? <grin>

>Du kunne jo starte med at nævne i hvilken by, denne plads befinder sig
(jeg har gættet på København og jeg har sikkert ret).

Jep - du har ret , der er kun 1 Hans knudsens plads, og den ligger på
Østerbro (København Ø)

Der er vist også kun 1 Stygge Krumpens vej - og den er sgu' langt
nordligere ..

(Hmmm... der er sgu'da osse en i Flauenskjold)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : ThomasS

Dato : 21-10-03 13:30

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> nordligere ..
>
> (Hmmm... der er sgu'da osse en i Flauenskjold)

Hmm, Flauenskjold... Det tror jeg ikke, men der er en i Sæby (9300)

Flauenskjold er også tæt på Sæby, ligger lige syd for... dog i Dr.lund
Kommune (9330)

ThomasS (Vendelbo)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-03 16:40

"ThomasS" <TVS@mail.dk> skrev :

>Hmm, Flauenskjold... Det tror jeg ikke, men der er en i Sæby (9300)

Der med sikkerhed en i Sæby - og der er osse en i Flauenskjold

>Flauenskjold er også tæt på Sæby, ligger lige syd for... dog i Dr.lund
>Kommune (9330)

>ThomasS (Vendelbo)

Samme her, dog deporteret som spæd ;)

Jeg er skam døbt i Agersted Kirke

Fra : Jonas R.

Dato : 21-10-03 11:23

SNIP
> Der er andre byer i dette land end København! Du kunne jo starte med at
> nævne i hvilken by, denne plads befinder sig (jeg har gættet på København
og
> jeg har sikkert ret).

Såvidt jeg ved findes der kun en Hans Knudsens Plads og den ligger i KBH Ø.
Men hvis du ikke ved hvor den ligger kan du vel heller ej hjælpe mig med en
garage?!

Beklager meget at der er andre byer i dette land, men når jeg spør til noget
lokalt ville jeg tro de lokale ved hvad jeg snakker om !

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-03 16:40

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev :

>Beklager meget at der er andre byer i dette land, men når jeg spør til noget
>lokalt ville jeg tro de lokale ved hvad jeg snakker om !

Høhø - nu er det her jo ikke dk.lokalsamfund.østerbro ;)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-10-03 14:11

"Jonas R." wrote:

> Nogen som kender noget?

En garage til at stå og skrue i eller en garage til opbevaring?

Hvis det er det sidste, kender jeg et godt sted på Østerbro, en
gammel knark der har en stor underjordisk garage hvor der i
forvejen holder en del biler opbevaret. Min bror har haft brugt
stedet til vinteropbevaring af sin Alfa. Gutten har et lille
værksted som man skal køre igennem for at komme ned til kælderen,
så der er dagligt opsyn og den slags. Set udefra er det totalt
anonymt, man skal vide det er der for at finde det.

Drop mig en email hvis det har interesse, så hoster jeg op med
adressen.

--
Hygge..
Thomas