VW Lupo 1,7 SDI
Fra : Rob

Dato : 20-10-03 17:27

Hej

Hvordan kan man se, hvad der skal laves ved et eftersyn...f.eks et 120.000km
eftersyn.
Det kunne jo være rart, at vide hvad mekanikeren laver, når man kører sin
bil til et eftersyn.

På forhånd tak.

/Robert

Fra : peter

Dato : 20-10-03 20:15

Find din service bog og se der i

Fra : Jesper Bach

Dato : 20-10-03 21:44

"Rob" <test@test.dk> wrote in message
> [...]
> eftersyn.
> Det kunne jo være rart, at vide hvad mekanikeren laver, når man kører sin

Din mekaniker lægger da et serviceskema ved, hvorpå det fremgår hvad der er
efterset/lavet, og om det er med i 120000km's eftersynet, eller om det er
udover det ?

Hvis ikke, vil jeg ikke håbe det kommer FDM for øre.

Det har jeg da altid fået med da jeg havde Toyota (4 forskellige), og også
senere med en ny Vectra.

/jesper