Brugt Alfa 156 ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 21:47

Hvad mener jer, der har denne bil om at købe den brugt (ca. 1998, 100.000km)
?

Hvad skal jeg være opmærksom på?

Mvh Thomas Rybak

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 22:06

"Thomas Rybak" skrev i en meddelelse
"Brugt Alfa 156 ?"

> Hvad mener jer, der har denne bil om at købe den brugt (ca. 1998, 100.000km)
> ?
> Hvad skal jeg være opmærksom på?

Denne side har vist hvad du skal bruge...
www.alfa156.net

Mvh DJ Bobo
'95 Alfa Romeo 164 Q4

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.231.21)

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-10-03 06:25

"Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad mener jer, der har denne bil om at købe den brugt (ca. 1998,
100.000km)

Køb den :D

> Hvad skal jeg være opmærksom på?

Find gerne et eksemplar med fuld servicebog.

\Mandal

Fra : Olesen

Dato : 20-10-03 16:28

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> 100.000km)
>
> Køb den :D

Alt velsagtens..alderen trykker, det gør km. standen også.
Er knastforstilleren skiftet eks. ??

Fra : Chr. L.

Dato : 20-10-03 17:01

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> wrote in message
> "Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> 100.000km)
>
> Køb den :D

> Find gerne et eksemplar med fuld servicebog.
>
> \Mandal

check for dårlig tomgang...(det kan være at det kun er en ventil under
luftfilteret der skal renses!...jeg har fået at vide at en del Alfa
værksteder ikke kender denne fejl!!!)