rudepolering
Fra : bme

Dato : 18-10-03 18:58

hej ng

er der nogle der har prøvet rudepolishen fra sonax??
http://sonax.dk/default.asp?produkt=1735

Virker det, og hvad plejer folk ellers at gøre ved deres ruder (udvendigt)

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 20:49

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> hej ng
>
> er der nogle der har prøvet rudepolishen fra sonax??
> http://sonax.dk/default.asp?produkt=1735

Jep!

> Virker det, og hvad plejer folk ellers at gøre ved deres ruder (udvendigt)

Det er den mest effektive måde jeg nogensinde har gjort mine bilruder rene
på.

Først med en lille smule rudepolish på en klud.Dernæst skylle grundigt med
vand. Til sidst vaske efter med en vandig opløsning af sprinklerkoncentrat
f.eks. den fra Sonax http://sonax.dk/default.asp?produkt=1366

Jeg prøvede det endda på bilens forlygter som gennem 7 år ellers kun er
blevet vasket som resten af bilen, altså som lakerede flader. Resultatet var
overraskende. Sammenlignet med nyvaskede lygteglas så det fra et par meters
afstand nærmest ud som om der var kommet nye paraboler i lygterne.

Men, du kan IKKE bruge produktet til at polere ridser væk fra glas.

Mvh
Claus