Fælgbolte
Fra : JLA

Dato : 18-10-03 15:21

Hej gruppe

Jeg har lige været ved at monterer mine nye vinterdæk på stålfælge, og mit
spørgsmål går i alt sin enkelthed på, er der forskel på længden af
boltene.??????

Efter monteringen, jeg brugte de samme bolte, så har jeg fået en skrabene
lyd fra v-baghjul, hjulet drejer godtnok, med lyden kan overdøve en gal
baggårdskat

--

Mvh..........Jens Jørgen

Man opdager ikke nyt land
uden at være villig til at miste kysten af syne
i meget lang tid.

Fra : Møller

Dato : 18-10-03 16:12

"JLA" <jla@*REMOVE*jlafoto.dk> wrote in message
> [...]
>
> Efter monteringen, jeg brugte de samme bolte, så har jeg fået en skrabene
> lyd fra v-baghjul, hjulet drejer godtnok, med lyden kan overdøve en gal

Ja ofte.
Du skal have bolte til alufælge og til stålfælge.
Du har nok brugt bolte fra alu-fælge, så ned og købe nye bolte.
--
Møller

Fra : Bernhard Ege

Dato : 18-10-03 16:55

"Møller" <eamslet@sletget2net.dk> wrote in message

> "JLA" <jla@*REMOVE*jlafoto.dk> wrote in message

> Ja ofte.
> Du skal have bolte til alufælge og til stålfælge.
> Du har nok brugt bolte fra alu-fælge, så ned og købe nye bolte.

Og sådan nogle bolte kan skam være dyre. Jeg spurgte til prisen for et
sæt hos Citroen i Haderslev en gang og fik en pris på omkring 500-600kr
(for 16). Det mente jeg var temmelig dyrt og hentede 16 brugte hos en
ophugger for 50kr. Det var mere rimeligt, mente jeg

mvh Bernhard

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 10:15

> Jeg har lige været ved at monterer mine nye vinterdæk på stålfælge, og mit
> spørgsmål går i alt sin enkelthed på, er der forskel på længden af
> boltene.??????

Køb Ford så har du (heller) ikke dette problem

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-10-03 10:19

> Køb Ford så har du (heller) ikke dette problem

Næhh - men så er der vidstnok noget med at boltene til gegæld på magisk vis
knækker når bilen er på værksted ?

mvh

Andreas M. Hansen