Toyota VVT-i
Fra : Snusken

Dato : 18-10-03 08:38

Hej.
Har Toyota VVT-i (specielt 1,4 og 1,6) motorer mon tandrem eller
kædetræk og har nogen noget negativt at berette om de computerstyrede
VVT-i motorer ??

På forhånd tak

mvh Eric

Fra : René Lønstrup

Dato : 18-10-03 12:15

Snusken wrote:
> Har Toyota VVT-i (specielt 1,4 og 1,6) motorer mon tandrem eller
> kædetræk

De har alle kædetræk.

> og har nogen noget negativt at berette om de computerstyrede
> VVT-i motorer ??

Næh, jeg har ikke hørt eller oplevet noget negativt om dem.

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Snusken

Dato : 18-10-03 12:24

Hej René.

Tak for svaret, det lyder som værende rimeligt problemfri teknik.

mvh Eric
--------------------------------->

Fra : Henrik B.

Dato : 19-10-03 00:30

Snusken wrote:
:: Hej René.
::
:: Tak for svaret, det lyder som værende rimeligt problemfri teknik.

Jep. Har netop i denne weekend kørt 600 km. i Corolla 1,6. Super dejlig
motor. Sprød, omdrejningsvillig, uden at lyde anstrengt. Godt bundtræk og
rimelig støjsvag.

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 19-10-03 12:50

In news:3f91cce1$0$69928$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Henrik B. <saab@tdcadsl_nospam_.dk> typed:

[klip]

> Jep. Har netop i denne weekend kørt 600 km. i Corolla 1,6. Super
> dejlig motor. Sprød, omdrejningsvillig, uden at lyde anstrengt. Godt
> bundtræk og rimelig støjsvag.

Hvornår ser vi din Saab udskiftet med en Toyota? Eller har du overtaget den
lokale Toyota-biks?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik B.

Dato : 19-10-03 17:17

Peter G C wrote:
[...]

Med ét ord: Aldrig!

:: Eller har du overtaget den lokale Toyota-biks?

Nøøøh, men den lokale Toyota-"biks" har overtaget Toyota i Give...

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 19-10-03 20:09

In news:3f92b8fe$0$9824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Henrik B. <saab@tdcadsl_nospam_.dk> typed:

[klip]

> Med ét ord: Aldrig!

Du virker ellers ofte så voldsomt glad for Toyota.....?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : René Lønstrup

Dato : 19-10-03 21:27

Peter G C wrote:
> Du virker ellers ofte så voldsomt glad for Toyota.....?

Kan man da undgå at være det?

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-03 00:19

Peter G C wrote:
::: Med ét ord: Aldrig!
::
:: Du virker ellers ofte så voldsomt glad for Toyota.....?

Nøøøh, har bare forståelse for de forskelle der er mærkerne i mellem. Tit er
det jo også i klasserne, hvor Saab ikke har modeller.

Husk:
Fanatikker - Én der ikke kan se noget godt i noget som helst andet.
Entusiast - Én der kan se noget godt i andet end det man selv interesserer
sig for.

Jeg tilhører sidstnævnte kategori.

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 20-10-03 08:07

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> Fanatikker - Én der ikke kan se noget godt i noget som helst andet.
> Entusiast - Én der kan se noget godt i andet end det man selv interesserer

Kan jeg så slutte, at du er parat til at opstille et par Toyota-stole i
stuen foran pejsen? )

/Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-03 11:28

Peter G C wrote:
::: Husk:
::: Fanatikker - Én der ikke kan se noget godt i noget som helst andet.
::: Entusiast - Én der kan se noget godt i andet end det man selv
::: interesserer sig for.
:::
::: Jeg tilhører sidstnævnte kategori.
::
:: Kan jeg så slutte, at du er parat til at opstille et par Toyota-
:: stole i stuen foran pejsen? )

Hvad er det man siger? Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar,
så: Ja, 50-60 stykker af slagsen.

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 20-10-03 12:07

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvad er det man siger? Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme
svar,

He - jeg plejer at sige: "Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme
mennesker!" )

> så: Ja, 50-60 stykker af slagsen.

I stedet for dine Saab-stole? Jeg vil se det først!

/Peter