Q: BFA
Fra : KP

Dato : 17-10-03 15:00

Hejsa

Sidste år kunne man diverse steder få gratis billetter til BFA i Herning
(næste weekend)!
Nogen der har tips til om det igen kan lykkes i år ?

v.h.
KR

Fra : bme

Dato : 17-10-03 16:31

> Sidste år kunne man diverse steder få gratis billetter til BFA i Herning
> (næste weekend)!
> Nogen der har tips til om det igen kan lykkes i år ?

tja, jeg fik nogle rabatbilletter med et eller anden bilblad, halv pris
torsdag-fredag.

Men hvis der er nogle der har et tips til en gratis billet er jeg da også
lydhør.

/bo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-10-03 20:25

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> tja, jeg fik nogle rabatbilletter med et eller anden bilblad, halv pris
> torsdag-fredag.

Jeg har fået nogle fra KIA-bladet. De sidder bagpå, og man kan tage kopier,
hvis man ikke vil klippe i bladet... .-)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : KP

Dato : 19-10-03 21:25