Hvilken messebil?
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 20:48

Hej

Hvilken bil vil Metax mon tage med på messen i år nogen bud?

---------------Klip fra deres hjemmeside------------------
Og selvfølgelig har vi også denne gang en af de nyeste modeller i kategorien
"hurtige biler" med på vores stand......

Jeg gætter på en gammel Lada som er reimporteret fra Rusland

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-10-03 21:04

Tom wrote:
> Jeg gætter på en gammel Lada som er reimporteret fra Rusland

Har de skiftet deres gule Lambogini (tæsk mig ikke for stave måden)
ud med "en ordentlig vogn"? (citat Harry, om en bæ-brun ford)

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 21:08

> Har de skiftet deres gule Lambogini (tæsk mig ikke for stave måden)
> ud med "en ordentlig vogn"? (citat Harry, om en bæ-brun ford)

Tvivler på at de har råd til en bæ-brun Ford og en mussielago kan kun komme
fra fætter BR i 1:43 størrelse

--
Tom

Fra : bme

Dato : 16-10-03 21:12

> Har de skiftet deres gule Lambogini (tæsk mig ikke for stave måden)
> ud med "en ordentlig vogn"? (citat Harry, om en bæ-brun ford)

skiftet ud og skiftet ud, det er vel så meget sagt, men de når nok ikke at
få den klar til messen (hint: se dk.binaer.motor - metax lambo smadret)

/bo

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-10-03 21:44

bme wrote:
> (hint: se dk.binaer.motor - metax
> lambo smadret)

Øh... Kommer normalt ikke så fine steder.
Tak for hintet.

Jamen så må Metax op på stikkerne og hive sig en
ford når DSB's reklameserie er slut

mvh
Henning

Fra : René Lønstrup

Dato : 16-10-03 21:39

Tom wrote:
> [...]
> Og selvfølgelig har vi også denne gang en af de nyeste modeller i
> kategorien "hurtige biler" med på vores stand......

Tjah, har de da ikke Diablo'en endnu? Det er selvfølgelig ikke "en af de
nyeste modeller", meen.. - Eller den har måske lidt samme skæbne som
Murcia... Murcie... Murcié...? - Den nye

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : No1

Dato : 16-10-03 22:10

> nyeste modeller", meen.. - Eller den har måske lidt samme skæbne som
> Murcia... Murcie... Murcié...? - Den nye

LOL