Mega klaphat
Fra : Stefan

Dato : 16-10-03 20:45

Hej

Imorgen så jeg en der lige ville over for gult, på en strækning hvor man må
køre 80. Der skiftede til gul ca. 50 inden han kom til krydset og han mente
åbenbart sagtens han kunne nå det. Ca. 15 meter før krydset begynder en
Galant stationscar at dreje til venstre ind foran ham. Heldigvis så Galanten
hvad der var ved at ske og smækkede sømmet i bund. Mega bremsning med ABS
hakken og en undvigemanøvre af overdimentioner fik ham med nød og næppe
forbi.

Sådanne en klaphat at sætte sit og andres liv på spil for at komme på
arbejde, nåå ja klaphatten var mig.

Stefan - Som stadigt har røde ører.
Husk hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt til det næste!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-10-03 20:52

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev :

>Stefan - Som stadigt har røde ører.
>Husk hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt til det næste!

Der er sgu nok ikke ret af os der kan sige sig fri fra at have lavet
noget "ikke helt fiffigt" på et eller andet tidspunkt ;)

Godt der var 1 der var vågen ;)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Stefan

Dato : 16-10-03 21:00

> Der er sgu nok ikke ret af os der kan sige sig fri fra at have lavet
> noget "ikke helt fiffigt" på et eller andet tidspunkt ;)
>
> Godt der var 1 der var vågen ;)
> --

Jo og heldigvis gik det godt, det er vist første gang jeg har været ved at
sætte andres liv på spil. Der går vist lidt tid inden jeg snupper "taxi
grønt" igen.

Stef

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-10-03 21:31

On Thu, 16 Oct 2003 21:44:46 +0200, "Stefan" <stefware@email.dk>
wrote:

>Hej
>
>Imorgen så jeg en der lige ville over for gult, på en strækning hvor man må
>køre 80. .

Når du er så forudseende, kan du så ikke lige se lottotallene på
lørdag ? *GG*

- -
Babba-Papa

Fra : Jæger

Dato : 17-10-03 07:44

Der skal et stort mod til, at erkende at man har kvejet sig, og så samtidig
skrive om det.
Husk levet er kort og men er død meeeget meeeget længe.
Poul

Fra : Stefan

Dato : 17-10-03 17:09

> [...]
samtidig
> skrive om det.
> Husk levet er kort og men er død meeeget meeeget længe.

Det er jo dem vi skal lære af, altså fejlene.

Stef

Fra : Emil Jensen

Dato : 17-10-03 17:39

> Det er jo dem vi skal lære af, altså fejlene.

Jeps, men vi har ikke ni liv som kattene. Så lav så få fejl i trafikken som
muligt og vær vågen over for andres fejl, så holder dit ene liv som du har
kært meget længere.

Mvh

Emil