Fortsættelse af: Hvad ville I gøre hvis ..~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-10-03 17:48

Så fik vi endelig vores Peugeot 406.
Desværre har vi fået en for ny instruktionsbog udleveret.
Den jeg har brug for skal være til en årgang 97.
Hvor får jeg fat i en sådan? Kan de mon købes?
Erik

Fra : SNiP

Dato : 16-10-03 17:56

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote in message
> [...]
> Den jeg har brug for skal være til en årgang 97.
> Hvor får jeg fat i en sådan? Kan de mon købes?

Ja, Køsters billige bøger eller noget i den stil, Birgers bogbix eller
noget, jeg husker så dårligt..

/J

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-10-03 19:00

"SNiP" <snip@snip.dk> skrev i en meddelelse news:bmmij2$c4c$1@sunsite.dk...

> Ja, Køsters billige bøger eller noget i den stil, Birgers bogbix eller
> noget, jeg husker så dårligt..

LOL du roder sagerne sammen

Køsters motor boghandel
Birgers Billige Bilbøger

hedder butikkerne

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Paw Jensen

Dato : 16-10-03 18:19

> Så fik vi endelig vores Peugeot 406.
> Desværre har vi fået en for ny instruktionsbog udleveret.
> Den jeg har brug for skal være til en årgang 97.
> Hvor får jeg fat i en sådan? Kan de mon købes?

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Paw

Fra : Ted

Dato : 16-10-03 19:55

Prøv lige hos Peugeot først, de er gerne ikke ret dyre. somregel under kr.
100,-

Ellers kører du hen til en auto-ophugger.

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Claus Andersen

Dato : 17-10-03 15:44

Hej Erik

Jeg er ret spændt på at høre resten af din historie ang. købet mm.

Fik du nedslag i prisen eller hvad gjorde du??

Det undrer mig endnu engang at du nu har fået en forkert
instruktionsbog????!!!
Er denne forhandler blind eller er han bare total ligeglad med kunder, siden
han ikke leverer bilen komplet med de relevante papir??

Det er heller ikke en undskyldning hvis bogen lå fra tidligere ejer, så må
forhandler skaffe dig den rigtige bog uden beregning.

Hilsen og tillykke med nyerhvervelsen

Claus

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 18-10-03 07:12

"Claus Andersen" <no@reply.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er heller ikke en undskyldning hvis bogen lå fra tidligere ejer, så må
> forhandler skaffe dig den rigtige bog uden beregning.

Hej Claus.

Jeg fik bilen, med 3 dages forsinkelse og fik en passende kompensation i
form af udstyr.
Med hensyn til instruktionsbogen, så er sælgeren en nørd. Der lå ingen bog i
bilen, hvilket jeg så bad om. "Så er den lagt i handskerummet" sagde han ved
afleveringen, og først da jeg var hjemme fandt jeg ud af fejlen. De har
bestilt en ny til mig.

Bragte sagen op på direktørniveau og fik her forklaringen på problemerne,
som sælgeren lige så godt kunne have gjort:
Bilen blev solgt i September til en kunde. Kunden lagde 20 % i udbetaling og
fik bilen. Han kunne dog ikke klare de månedlige afdrag og forhandleren
hentede bilen. Men - kunden blev sur, og nægtede at aflevere
registreringsattesten. De rekvirerede derfor en erstatningsattest, men den
havde de ikke i hus da jeg underskrev slutsedlen, og jeg var dum nok til
ikke at spørge efter den!

Tip Tap Tønde, nu kan en ny historie begynde - og jeg starter 406'eren og
kører efter morgenbrød.
Erik