Ny bil til den gamle
Fra : Kristian Gjesager

Dato : 15-10-03 13:24

Hej allesammen
Jeg var igår ude og ligge på bil til min far, og vi fik efterhånden kredset
os lidt ind på hvad han ville have, men ikke helt. Vi havde kig på nogle
Ford Focuser:
- Prøvede en 1,6 for lidt power, men lækker kabine
- Prøvede en 2,0 masser af power men noget motorstøj ellers samme kabine,
begge modeller led under manglende bagagerum, der er lige lille nok, men er
der ellers noget at sætte på Focusen?
-Prøvede en Passat 1,8 for lille motor ingen kræfter.
Så det vi leder efter er egentlig. En bil med plads til 4 voksne, med
lavt støjniveau, fornuftigt bagagerum (kunne være som en Golf 4, ikke
nødvendigvis som sedan) med en motor med noget bundtræk, men ikke en disel,
ikke en stationcar, må helst ikke have kørt over 100K km, og skal kunne
køres af min mor. men til omkring 100.000 - 150,000.
Er der nogen af jer altvidende der har nogle forslag til alle disse krav??

MVH
Kristian Gjesager

Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-10-03 14:46

On Wed, 15 Oct 2003 14:24:23 +0200, "Kristian Gjesager"
<Gjesager@<FJERN>hyber.dk> wrote:

>Er der nogen af jer altvidende der har nogle forslag til alle disse krav??

Hvad med en Toytota Avensis 2,0 som f.eks denne som skulle have A/C,
selv om det ikke står på siden:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=186500272

Eller denne uden A/C:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=571800155

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Niels Skaaning

Dato : 15-10-03 15:29

"Kristian Gjesager hyber.dk>" <Gjesager@<FJERN> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen
> Jeg var igår ude og ligge på bil til min far, og vi fik efterhånden
kredset
> os lidt ind på hvad han ville have, men ikke helt. Vi havde kig på nogle

Jeg håber da at I gjorde mere end at ligge på bilerne (he, he...).

> [...]
> begge modeller led under manglende bagagerum, der er lige lille nok, men

Den er da ret kedelig. Jeg har selv prøvet en 2,0 og den syntes jeg ikke var
noget særligt andet at den er knoklet at kører i.

> [...]
> køres af min mor. men til omkring 100.000 - 150,000.
> Er der nogen af jer altvidende der har nogle forslag til alle disse krav??

Fiat Marea, Citroën Xantia og Xsara, Peugoet 406 og der er sikkert flere.

NS

Fra : Kristian Gjesager

Dato : 15-10-03 19:09

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Kristian Gjesager hyber.dk>" <Gjesager@<FJERN> skrev i en meddelelse
> kredset
>
> Jeg håber da at I gjorde mere end at ligge på bilerne (he, he...).

HE HE, øhh hov der skulle da vidst have stået kigge

Kristian