Airbag lampe lyse i Punto
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 15-10-03 11:30

Hej Gruppe
Min kærestes Fiat Punto fra '95 er begyndt at lyse i advarselslampen for
airbaggen, så nu tør hun ikke køre i den...
Er der nogen der har prøvet at fejlfinde for dette?
Nogle gode forslag til hvor jeg skal starte?
Evt et link til en god side omkring rep. af Fiater?

Håber der nogen der kan hjælpe ellers må jeg jo igang med at følge ledninger
og trække i stik...
Mvh.
Torben
Som selv køre Golf TDI.

Fra : Ted

Dato : 15-10-03 13:22

Min kærestes Fiat Punto fra '95 er begyndt at lyse i advarselslampen for
> airbaggen, så nu tør hun ikke køre i den...
-----------------------------

Hun kan bare køre. Airbag´en kan ikke springe ud når lampen lyser, det er
det den lyser for.

Ofte er det spolen under airbag´en som er blevet def.

Jeg vil anbefale dig at køre til Fiat for reperation.

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-10-03 13:18

"Ted" <salg@smallblock.dk> wrote in message
> [...]
> det den lyser for.
>
> Ofte er det spolen under airbag´en som er blevet def.

I Peugeot og Citroen biler har det tit være dårlig forbindelse i stikkene.

> Jeg vil anbefale dig at køre til Fiat for reperation.

Enig.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Anders Møller

Dato : 15-10-03 18:46

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse

> Hun kan bare køre. Airbag´en kan ikke springe ud når lampen lyser, det er
> det den lyser for.

Korrekt.

> Ofte er det spolen under airbag´en som er blevet def.

Ja, eller stikket..

> Jeg vil anbefale dig at køre til Fiat for reperation.

De fjerner alarmen i styreboksen, og tjekker stik og lodder evt. om, du
kender "the drill"..

Vh. Anders, Uno Turbo..

Fra : Ted

Dato : 15-10-03 20:22

"Anders Møller" <anders-fjern-@damkjaer-moller.dk> skrev i en meddelelse

---------

Had f..... Hej Anders ! Lang tid siden.

Spinder turboen ?

Har du stadig mønster i forruden og blanke dæk ?

Kom endelig forbi en dag.

Teddy

Fra : Anders Møller

Dato : 16-10-03 14:27

> Had f..... Hej Anders ! Lang tid siden.

Det er det da Teddy.

> Spinder turboen ?

Absolut.. et par trillioner omdrejninger om dagen..

> Har du stadig mønster i forruden og blanke dæk ?

Øh?

> Kom endelig forbi en dag.

Jeg tager dig på ordet ;)

--