GUIDE: Sikkerhedskopiering af DLSK2
Fra : Lars Krasuski

Dato : 14-10-03 08:33

Efter flere forespørgsler har jeg nu lavet en guide til hvordan du kan
tage en sikkerhedskopi af DLSK2.

http://vega.friserverplads.dk

Billeder mangler, men kommer på hvis flere ønsker det.

Fra : Aniculapeter

Dato : 15-10-03 14:27

Jeg kan ikke få linket til at virke.

Peter

Fra : Aniculapeter

Dato : 15-10-03 17:54

Nu virker linket fint.

Peter

Fra : Lars Krasuski

Dato : 15-10-03 21:08

Det ser ud til at serveren er nede...jeg laver en anden side, hvor de
samme oplysninger kommer til at stå...

Kunne ellers se at der er stor interesse for sagen. 100 hits i går,
som var den første dag jeg postede beskeden....

Fra : Hans Olsen

Dato : 15-10-03 21:25

> Det ser ud til at serveren er nede... Kunne ellers se at der er stor
interesse for sagen. 100 hits i går,
> som var den første dag jeg postede beskeden....
Hej
Det kunne netop være derfor, at den er meget langsom, i perioder har
jeg også svært ved at komme på siden.
Og andre gange nemt, så måske den blokerer i bare
hits.
MVH
Hans Olsen

www.honet.dk
med GPS mus til salg

Fra : Tim Sørensen

Dato : 15-10-03 16:03

"Lars Krasuski" <lars@krasuski.dk> wrote
> Efter flere forespørgsler har jeg nu lavet en guide til hvordan du kan
> tage en sikkerhedskopi af DLSK2.
>
> http://vega.friserverplads.dk

Fin guide, og pænt sat op :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Lotte

Dato : 16-10-03 20:06

Kære Lars,

Tusind tak for hjælpen. Du fortjener et stort sejlerknus. Det virkede
også for en ikke-nørd. Nu slipper jeg for at rende rundt med cd'en i
tasken. I øvrigt er jeg enig med dig. DLSK er et rigtigt godt program.

Held og lykke med Vega'en.

Lotte