Autoværn et underligt sted!
Fra : Thomas H.

Dato : 12-10-03 16:44

Hey,

Jeg var lige ude at køre en lille søndagstur, ja man er jo ved at blive
gammel!
På min tur, kom jeg forbi noget, som jeg studsede en del over, og blev
nødt til lige at skyde et par billeder af, håber i kan hjælpe mig med at
opklare det?

www.snabelapunktumdk.dk/Hvorfor1.jpg
www.snabelapunktumdk.dk/Hvorfor2.jpg

Hvorfor hulen sætter man et så stort og kraftigt autoværn op, på en
lille parkeringsplads i en lille landsby, og kun lige foran butikken ?

Hvis det er for at undgå rambuktyverier, hvorfor så sætte det op hele
vejen langs hækken? Har de haft problemer med, at tyvene prøver at
stjæle den også ?

Min teori er, at de to pladser foran butikken, er de to chefers, og at de
tit ankommer pattestive om morgenen, så det er simpelthen for at skåne
facaden og hækken?

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Olesen

Dato : 12-10-03 16:48

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor hulen sætter man et så stort og kraftigt autoværn op, på en
> lille parkeringsplads i en lille landsby, og kun lige foran butikken ?

Måske for at skåne cyklisterne, så parkerer foran båsene ?
De har nok fået den billig.

Ellers ser det sært ud, ja.

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-03 16:53

Thomas H. wrote:
> Min teori er, at de to pladser foran butikken, er de to chefers, og
> at de tit ankommer pattestive om morgenen, så det er simpelthen for
> at skåne facaden og hækken?

Forkert. Det er fordi der er flest kvinder der handler i den butik.
Og så landmænd med mejetærskere og traktorer.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jess

Dato : 12-10-03 17:24

> [...]

eller lidt rambuk-værn. måske

> Forkert. Det er fordi der er flest kvinder der handler i den butik.
> Og så landmænd med mejetærskere og traktorer.

> [...]
Jess

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-03 17:37

jess wrote:
> eller lidt rambuk-værn. måske

Ja, ellers stjæler de sgu hækken

Fra : Thomas H.

Dato : 12-10-03 17:46

"jess" <reinbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> eller lidt rambuk-værn. måske

Nå ja for pokker, det havde jeg ikke tænkt på ... eller ..

Fra : Thomas H.

Dato : 12-10-03 17:46

> Forkert. Det er fordi der er flest kvinder der handler i den butik.
> Og så landmænd med mejetærskere og traktorer.

Nå ja for pokker, det havde jeg ikke lige tænkt på

Fra : Martin P.

Dato : 12-10-03 21:05

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hey,
>
> Jeg var lige ude at køre en lille søndagstur, ja man er jo ved at blive
> gammel!

Heeey det jo købmanden i Ejby, my home town.

Ja sært ser det godt nok ud. Førhen var der blot en træstolpe i stedet for
autoværnet.

- Martin

Fra : Thomas H.

Dato : 13-10-03 20:24

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Heeey det jo købmanden i Ejby, my home town.

Jeps
Kan du ikke spørge ham en dag?

> Ja sært ser det godt nok ud. Førhen var der blot en træstolpe i stedet for
> autoværnet.

Ok, de blev nok væltet hver anden dag

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-10-03 08:57

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
> På min tur, kom jeg forbi noget, som jeg studsede en del over, og blev
> nødt til lige at skyde et par billeder af, håber i kan hjælpe mig med at

Måske for at undgå at lastbilerne som kommer og afleverer varer ødelægger
beplantningen og så har de kombineret det med antirambuktyveri.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: