priser på dæk (nethandel)
Fra : Thomas G

Dato : 12-10-03 12:54

Hej Alle

Jeg er igang med at købe vinterdæk til min bil og er i den forbindelse
faldet over en sider der hedder http://www.billigedaek.dk/

Umiddelbart virker det billiget men jeg har svært ved at gennemskue priserne
da jeg ikke løber rundt og køber dæk i tide og utide og siden
www.daekpriser.dk er ikke meget bevendt (når man sammenligner med den info
man kan få f.eks. om edb udstyr på www.edbpriser.dk)

Nå men på http://www.billigedaek.dk/ har har de Semperit Winter Grip
175/65-14 T til 543,00 kr pr. dæk og de tager 1350,- for 4 stålfælde hvor de
monterer og afbalanceret de dæk man ønsker. Så hvis jeg køber dette dæk vil
prisen for mig blive 3522,0 (minus forsendelse) ... og jf. de test jeg har
læst er det et godt dæk, så mit spg er vel om det er dyrt for stålfælge ? og
om det er dyrt for den type dæk ?

mvh Thomas G

Fra : Rasmus

Dato : 12-10-03 14:17

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
priserne
> da jeg ikke løber rundt og køber dæk i tide og utide og siden

prøv at sammenligne med den her side http://www.daekonline.dk , jeg har 2
gange købt dæk ved dem

mvh
Rasmus

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-10-03 14:48

Thomas G wrote:

> Nå men på http://www.billigedaek.dk/ har har de Semperit Winter Grip

Kanon dæk.

> 175/65-14 T til 543,00 kr pr. dæk og de tager 1350,- for 4 stålfælde
> hvor de monterer og afbalanceret de dæk man ønsker. Så hvis jeg køber
> dette dæk vil prisen for mig blive 3522,0 (minus forsendelse)

Jeg får det endnu dyrere/bedre dæk, Michelin Alpin A2, i størrelsen
185/65R14 til 3500 kroner inklusive nye sorte stålfælge, motering og
afbalancering hos PointS i Skanderborg ved Århus. (inklusive FDM-rabat på
9%)

De er profesionelle og dygtige og har ALT i dækmaskiner - og jeg anbefaler
dem gerne.

Spørg efter Arne - det er hans "butik".

--
Jan W Nielsen

Fra : p.jarnbak

Dato : 12-10-03 17:15

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> Jeg er igang med at købe vinterdæk til min bil og er i den forbindelse
> faldet over en sider der hedder http://www.billigedaek.dk/

Prøv lige at ringe til skan-x.Tlf nummer er på www.skan-x.dk men
der er kun priser på sommer dæk på hjemmesiden.Husk at alle
priser er med montering og afbalancering.
Hej Palle.