Anlægget stjålet
Fra : Torben Madsen

Dato : 11-10-03 09:28

Hej - Natten til mandag blev kvarteret, hvor jeg bor, lænset for bilradioer.
(Lunderskov - i nærheden af Kolding) Jeg mistede min Pioneer DEH-P8100R samt
en låsecylinder i døren i førersiden af vognen. ØV!
Skulle der være nogen, som bliver tilbudt sådan en radio, så tjek venligst
lige serienummeret på den. Er det : UDMK005095EW så giv mig lige et praj!

Jeg ved at chancerne er meget små om ikke lig nul, men skulle miraklet ske,
at der var en herinde, som blev tilbudt den, så vil jeg gerne have fat i
personen, som vil sælge den.

Kan kontaktes pr mail eller tlf. 20460066

--
Med venlig hilsen / Best regards

Torben Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 13:11

"Torben Madsen" <torben@vw-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ske,
> at der var en herinde, som blev tilbudt den, så vil jeg gerne have fat i

Det er bare pissesurt at have indbrud i sin bil.

Jeg tror ikke at du skal regne med at se din radio igen, når der er sådan en
stribe indbrud, er det som regel nogle organiserede øst-europæere.

Meld det til polisen, og giv dem serienummeret så er da der en chance for at
du får det igen, hvis de får fat i banden.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Henrik

Dato : 11-10-03 21:48

Og finde din gamle radio eller finde dem som rapsede den og give dem en gang
Kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg kan hjælpe dig med en ny kik på
www.bergs.dk

mvh
Henrik

Fra : Torben Madsen