Skærmkanter
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 10-10-03 12:12

Kig i binaer.motor og sig mig hvad jeg skal gøre ved min ene skærm kant for
at den kan synes.

Takker

Fra : //zigge

Dato : 10-10-03 12:26

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kig i binaer.motor og sig mig hvad jeg skal gøre ved min ene skærm kant
for
> at den kan synes.

Den burde kunne synes som den er, men du kan jo altid pynte lidt på den ved
at slibe den ned og give den en gang grunder.
Det der er vigtigt er at der ikke er skarpe kanter på skærmen, om den er
rusten står der ikke noget om i reglerne.

Det er min erfaring at synsfolk også er subjektive i bedømmelsen af bilen,
så hvis den "ser pæn ud" går det også lidt nemmere.

Mvh
//zigge

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 10-10-03 12:33

Okay men et problem er vel at der hvor kofangeren skulle have en skrue i op
i kanten der - der er ikke rigtigt noget at skrue fast i. Hvordan klarer jeg
den da kofangeren jo således ikke sidder 100% fast...!

Fra : //zigge

Dato : 10-10-03 15:51

> [...]
jeg
> den da kofangeren jo således ikke sidder 100% fast...!

Ja det skal den jo.
Hvis du sliber skærmen fri for rust og grunder den, kan du spartle den op
med fiberspartel, f.eks. Plasticpadding's. Det er muligt at få skærmen til
at sidde godt i dette, der er en slags glsfiber og meget stærk, men
alligevel fleksibelt.

Mvh
//zigge

Fra : Brian

Dato : 10-10-03 14:20

Hejsa

//zigge wrote:

> [...]
> Det der er vigtigt er at der ikke er skarpe kanter på skærmen, om den
> er rusten står der ikke noget om i reglerne.

Hvis man nu finder nogen plastik skærme og smækker på (ala dem som bl.a Opel
Corsa kører med) vil det så blive godtaget mon ?

/Brian

Fra : //zigge

Dato : 10-10-03 15:52

"Brian" <Brian@post5NOSPAM.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hvis man nu finder nogen plastik skærme og smækker på (ala dem som bl.a
Opel
> Corsa kører med) vil det så blive godtaget mon ?

Ja det er der ikke nogen problemer i, bare at den overholder ovennævnte
krav.

Mvh
//zigge