Undervognsbehandling.
Fra : Jean

Dato : 09-10-03 18:59

Hej NG!

Jeg har en Citroën ZX 1,6i fra nov. 1997... som jeg vil ha'
undervognsbehandlet...

Er det dumt at gøre det nu? Altså nu hvor det er meget fugtigt, eller gør
det ingen forskel? Har hørt, at man med fordel kan få det gjort, når det er
tørt i vejret.

Jeg overvejer meget et af Pavas værksteder...

Bilen er aldrig blevet undervognsbehandlet, så det er nok på tide...

Andre forslag eller ideer er velkomne...

Mvh Jean

Fra : Christian

Dato : 09-10-03 19:17

Hej

Har stort set samme problematik. Hvis du finder en god pris så mail mig lige.
Så gør jeg det samme, hvis jeg finder en god pris !

mvh

Christian

Fra : Christian

Dato : 09-10-03 19:18

Hej

Fra : Olesen

Dato : 09-10-03 21:29

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Jeg har en Citroën ZX 1,6i fra nov. 1997... som jeg vil ha'
> undervognsbehandlet...
>
> Er det dumt at gøre det nu?

Nu er det fugtigt, ergo er det nemt at få alt lort af undervognen.
Bilen kommer i tørreskab, hvis de anvender våd-rensning,
og er efterfølgende dejlig varm til at ta' imod.