geu 12469
Fra : Hans Poulsen

Dato : 09-10-03 18:47

Har lige skiftet køler på Honda Accord hvordan
lufter jeg den ud.
Hans.Poulsen.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-10-03 19:22

> Har lige skiftet køler på Honda Accord hvordan
> lufter jeg den ud.
> Hans.Poulsen.

Normalt lufter en køler selv ud.
Kør bilen varm og sæt fuld varme på i kupeen, så får du varmt vand gennem
hele systemet og luften ud.
Efterfyld, hvis det er nødvendigt.

Niels

Fra : Max[dk]

Dato : 10-10-03 06:14

> Normalt lufter en køler selv ud.
> Kør bilen varm og sæt fuld varme på i kupeen, så får du varmt vand gennem
> hele systemet og luften ud.
> Efterfyld, hvis det er nødvendigt.

Og du er helt sikker på at det er en uden udluftning ventiler rundt omkring?

Gjorde nemlig det stunt på min tidligere fiat, ikke noget hit kørte en
lille tur som kom til at tage 1½ time(=5km) fordi den hele tiden blev for
varm...

/Max

Fra : Niels Bengaard

Dato : 10-10-03 14:51

> [...]
>
> Gjorde nemlig det stunt på min tidligere fiat, ikke noget hit kørte en
> lille tur som kom til at tage 1½ time(=5km) fordi den hele tiden blev for

Det kan jeg ikke være sikker på, for en Honda Accord har jo være mange slags
modeller de seneste 20 år.
Jeg må gætte ud fra de info jeg får.

Niels

Fra : Brian Sørensen

Dato : 12-10-03 21:44

Oppe omkring indsprøjtningen sidder der på nogle modeller en
udluftningsskrue til vandet. Husk at skrue helt op for varmen, som Niels
skrev.

/Brian
www.honda-klub.dk