Gæld???
Fra : Aragorn

Dato : 09-10-03 10:33

Nu når jeg køber fra privat, hvordan ved jeg så om der ikke er gæld på
bilen?

JEg har fået et nummer der hedder 86129145 til bilbogen, men der er altid
optaget!

Er der andre steder man kan blive klogere???

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-10-03 10:42

"Aragorn" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> Nu når jeg køber fra privat, hvordan ved jeg så om der ikke er gæld på
> bilen?

Jeg kontaktede min bank med stelnummeret - han kunne se var pant i bilen
(hvilket sælger også havde oplyst mig.)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Thostrup

Dato : 09-10-03 11:02

> [...]
> optaget!
>
> Er der andre steder man kan blive klogere???

Prøv : http://www.nettidende.dk/

Mvh Thostrup