Ford Mustang Shelby GT-500
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 16:16

Heysa!

Efter at have set Gone in 60 Seconds for 10 gang. er min kærlighed for sådan
en Mustang ikke forsvundet...

Men... at få sådan en i Danmark, eller bare en "alm" Mustang er jo ikke helt
umuligt.. men garanteret med en masse faldgrupper!

Så mit spørgsmål er, om I kender nogle gode steder at læse mere om sådan en
fætter og hvad man skal passe på med?

Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
small-block og big-block.. hvad dækker det over?

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-10-03 16:22

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
> small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Motorstørrelsen.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : No1

Dato : 08-10-03 16:36

> Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
> small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Små og store motorblokke. Jeg ved ikke om der er en præcis grænse men
under 4 liter er i denne sammenhæng en lille motor

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 17:18

No1 wrote:

> Små og store motorblokke. Jeg ved ikke om der er en præcis grænse men
> under 4 liter er i denne sammenhæng en lille motor

Ja tænkte nok det var noget i den stil

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-10-03 18:05

"No1" <ccccccc@nonexisting.doooooooomain.com> skrev i en meddelelse

> Små og store motorblokke. Jeg ved ikke om der er en præcis grænse men
> under 4 liter er i denne sammenhæng en lille motor

Alt under 4 liter er 6-cylindret hvis vi snakker ældre US-biler.

Big-Block og Small-Block er et udtryk for motorens fysiske størrelse og
*ikke* dens slagvolumen.

Der findes i GM's program en 366Cui BB og en 409Cui SB - jeg har skrevet
med en amerikaner der har en 454Cui aluminiums smallblock !

Ved Bigblock går grænsen omkring 540 Cui med en std.blok for GM's
vedkommende, men der kan fås blokke der nemt giver 630 Cui og mere til,
det er bare tegnebogen der sætter grænsen......
For at vende tilbage til din drøm om en Shelby 500, bliver det næsten
med sikkerhed ved drømmen, medmindre du er *meget_velbeslået*
--
Brian Sørup
1976 Camaro 305Cui.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 18:27

Brian Sørup wrote:

> For at vende tilbage til din drøm om en Shelby 500, bliver det næsten
> med sikkerhed ved drømmen, medmindre du er *meget_velbeslået*

He he det tænkte jeg sq nok. Kan også sagtens nøjes med en "alm" Mustang

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-10-03 16:45

hEJ!

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> Men... at få sådan en i Danmark, eller bare en "alm" Mustang er jo ikke helt
> umuligt.. men garanteret med en masse faldgrupper!

En GT500 koster vist på den forkerte side af millionen

Men du kan da importere en Dodge Charger eller en Challenger - og give mig en
tur!

> Så mit spørgsmål er, om I kender nogle gode steder at læse mere om sådan en
> fætter og hvad man skal passe på med?

Google?

> Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
> small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Motorstørrelsen. SB er de billigste at holde kørende, mens BB har mere moment :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 17:20

Kim Voss Schrader wrote:

> En GT500 koster vist på den forkerte side af millionen

Har ikke set priser på en GT500, men i så fald kan jeg sagtens nøjes med en
almindelig Mustang. Har set en i VMax til 150000 på danske plader.. ikke
helt tosset

> Men du kan da importere en Dodge Charger eller en Challenger - og give mig
> en tur!

Hehe.

> Google?

Google giver mig intet brugbart, desværre. Det var mere hvis nogle nu havde
nogle kanonlinks!

> Motorstørrelsen. SB er de billigste at holde kørende, mens BB har mere
> moment :)

Moment er godt, men mon ikke jeg kan nøjes med en sb så Den har vist
rigeligt med moment i forvejen.

Roar! :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-10-03 17:27

Hej!

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> Har ikke set priser på en GT500, men i så fald kan jeg sagtens nøjes med en
> almindelig Mustang. Har set en i VMax til 150000 på danske plader.. ikke
> helt tosset

En TOPKLASSE Mustang cabriolet (HT?) koster i omegnen 200-250.000,- mens en
"alm." kan hverves helt nede fra omk. 70.000,- men så er standen sikkert også
derefter...

Husk nu at købe een med V8-maskine :)

> Moment er godt, men mon ikke jeg kan nøjes med en sb så Den har vist
> rigeligt med moment i forvejen.

Nu siger du "nøjes" :) En SB er sikkert fin at starte på. Så kan man altid
opgradere når næste handel kommer i hus...

> Roar! :)

"I put the Grrr in svingerrrr baby"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 17:53

Kim Voss Schrader wrote:

> En TOPKLASSE Mustang cabriolet (HT?) koster i omegnen 200-250.000,- mens
> en "alm." kan hverves helt nede fra omk. 70.000,- men så er standen
> sikkert også derefter...

Den jeg så, var ej en cabriolet så vidt jeg husker og kostede 150000. Ud fra
billede og tekst var den i fin stand, men man kan selvf. aldrig vide hvad
der gemmer sig under lakken..

> Husk nu at købe een med V8-maskine :)

Ja det er grunden til, at jeg vil have en Amerikaner - V8-motorene. At det
så lige er en Mustang jeg drømmer om, er fordi den er den fedeste synes
jeg.

> "I put the Grrr in svingerrrr baby"

LOL

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-10-03 17:54

> [...]

>almindelig Mustang. Har set en i VMax til 150000 på danske plader.. ikke

De fåes til alle mulige (og umulige priser)

En til 150kkr bør være rimeligt pæn - du finder et par stykker på
www.smallblock.dk

Hehe .... Kim vrøvler lidt her - det større moment i en BB kommer
nok kun fra størrelsen på motoren. 4.7liter findes vist ikke i BB

>Moment er godt, men mon ikke jeg kan nøjes med en sb så Den har vist
>rigeligt med moment i forvejen.

Moment er en rigig dejlig ting

http://www.dkfritidbil.dk/debat/rullefelt_pontiac6_6l.htm

.......... far's dyt ;)

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-10-03 22:42

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Hehe .... Kim vrøvler lidt her - det større moment i en BB kommer
> nok kun fra størrelsen på motoren. 4.7liter findes vist ikke i BB

Hvor vrøvler jeg? Jeg skrev, at SB var billigere end BB i stumper og jeg skrev
at BB giver mere moment end en tilsvarende SB.

Det sidste med de 4.7L aner jeg ikke hvor du har fra.

Nå, det var vist opstødene herfra

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 06:38

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Hvor vrøvler jeg? Jeg skrev, at SB var billigere end BB i stumper og jeg skrev
>at BB giver mere moment end en tilsvarende SB.

Der hvor du mener at en BB giver mere moment end en _tilsvarende_ SB

Med samme motorvolumen og kompression, er der nok ikke ret meget der
kan give nogen forskel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 09:22

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Der hvor du mener at en BB giver mere moment end en _tilsvarende_ SB

Ok, sad og sov. Jeg mente, at BB kan fikses så den giver mere moment end en
tilsvarende SB-maskine.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 20:10

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Ok, sad og sov. Jeg mente, at BB kan fikses så den giver mere moment end en
>tilsvarende SB-maskine.

Du sover vist endnu ;)

eller definerer vi tilsvarende forskelligt ? Hehe ...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 20:24

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Du sover vist endnu ;)
>
> eller definerer vi tilsvarende forskelligt ? Hehe ...

Glem jeg skrev 'tilsvarende'

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 20:58

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Glem jeg skrev 'tilsvarende'

glemme hvad ?

.... og så må jeg hellere vende tilbage til den forbistrede Netfinity
5500 kasse jeg har tusket mig til ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 21:00

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> glemme hvad ?

Det jo dét

> ... og så må jeg hellere vende tilbage til den forbistrede Netfinity
> 5500 kasse jeg har tusket mig til ;)

Hvor mange CPU'er har sådan en fætter, og hvor hurtige er de?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 21:17

>Hvor mange CPU'er har sådan en fætter, og hvor hurtige er de?

Åehh, det er jo en gammel kasse ~ Dual PII-350 / 512MB ram
men : 3 x 18GB SCSI 10krpm, og raid 5 controller, så den
kan pumpe (skal køre som ftp-server)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 21:21

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> [...]

Her skulle jeg selvfølgelig have været on-topic og spurgt om hestekræfter :)

> Åehh, det er jo en gammel kasse ~ Dual PII-350 / 512MB ram
> men : 3 x 18GB SCSI 10krpm, og raid 5 controller, så den
> kan pumpe (skal køre som ftp-server)

Glimrende til FTP etc :)

Har du iøvrigt fået kørt i 'kaneren? Jeg kan godt lufte den for dig, men så skal
du lige aflevere den i Birkerød først

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 21:41

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Her skulle jeg selvfølgelig have været on-topic og spurgt om hestekræfter :)

Hehe

>Glimrende til FTP etc :)

Netop - planen er den skal køre ftp og bulletinboard, når jeg er klar

>Har du iøvrigt fået kørt i 'kaneren?

Ja for hulen da .... jeg var ude så sent som i går aftes, og drille
nogle golf-rødder.

Nu er dækkene på den modne til udskiftning, så det gjorde nok ikke
noget jeg trak en længere koger.

Der er sgu' ikke noget sjovere end at mule sådan en bette golfbold

>Jeg kan godt lufte den for dig, men så skal
>du lige aflevere den i Birkerød først

Det skulle ikke undre - men er du klar over hvor meget bensin den har
guffet inden Birkerød er i syne ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 21:59

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Ja for hulen da .... jeg var ude så sent som i går aftes, og drille
> nogle golf-rødder.

:) Det lyder fjong!

> Nu er dækkene på den modne til udskiftning, så det gjorde nok ikke
> noget jeg trak en længere koger.

Hehe *LOL*. Har du fået undersøgt hvad sårn fire svin koster? Og her taler jeg
ikke om rødderne i Golfen

> Det skulle ikke undre - men er du klar over hvor meget bensin den har
> guffet inden Birkerød er i syne ?

Ja, og det er ingenting ift. min bil om 2-3 år

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 22:07

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Hehe *LOL*. Har du fået undersøgt hvad sårn fire svin koster? Og her taler jeg
>ikke om rødderne i Golfen

Jada - det var ikke så galt som først antaget

>Ja, og det er ingenting ift. min bil om 2-3 år

Jo længere du venter, jo mere rust vil der være at lave på sådan en
charger/challenger

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 22:12

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Jada - det var ikke så galt som først antaget

Godt. Så vi ligger vel på lidt over tudsen pr. stk.?

> Jo længere du venter, jo mere rust vil der være at lave på sådan en
> charger/challenger

Ikke når jeg køber en totalrenoveret do. :)

Anyway, i første omgang bliver det nok noget med en 350cui i en eller anden
barsk slæde og en kompressor af en art. En Charger/Challenger bliver nok lidt
for dyr som "begynderbil"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-10-03 22:18

>Godt. Så vi ligger vel på lidt over tudsen pr. stk.?

Tæt på !

>Ikke når jeg køber en totalrenoveret do. :)

Så må jeg da håbe for dig, du er begyndt at spare op allerede nu ;)

>Anyway, i første omgang bliver det nok noget med en 350cui i en eller anden
>barsk slæde og en kompressor af en art. En Charger/Challenger bliver nok lidt
>for dyr som "begynderbil"

Kompressor ? Hva' er nu det for noget at tænke på ? man kan jo ikke
se en skid forude, på grund af sådan en satan.

Kubikker du, og masser af dem .......

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-03 22:29

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Så må jeg da håbe for dig, du er begyndt at spare op allerede nu ;)

Ja, de er sq ikke billige :(

> Kompressor ? Hva' er nu det for noget at tænke på ? man kan jo ikke
> se en skid forude, på grund af sådan en satan.

Det kan jo laves på forskellige måder. Man skal jo kunne se *lidt* foran bilen
:)

> Kubikker du, og masser af dem .......

:)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-10-03 22:25

Kim Voss Schrader wrote:

> Hehe *LOL*. Har du fået undersøgt hvad sårn fire svin koster? Og her taler jeg
> ikke om rødderne i Golfen

ÅHÆDR! Av mave...

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-10-03 22:22

Kim Voss Schrader wrote:

> Her skulle jeg selvfølgelig have været on-topic og spurgt om hestekræfter :)

Mon ikke der er en 300W PSU i sådan en, det er da tæt på en halv
hk..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-10-03 17:48

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev :

>Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
>small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Motorens fysiske størrelse såmænd

Mustangerne er qua pladsen i motorrummet "smallblock"

(der er ikke voldsomt meget plads i en musse)

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-10-03 18:13

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Motorens fysiske størrelse såmænd
>
> Mustangerne er qua pladsen i motorrummet "smallblock"
>
> (der er ikke voldsomt meget plads i en musse)

Det er der ikke, men fra 1967 kunne den fås med en 390 Cui BB, og senere
med 427, 428 og 429 Cui

Fra : Brian

Dato : 08-10-03 18:35

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev:

> Så mit spørgsmål er, om I kender nogle gode steder at læse mere om sådan
en
> fætter og hvad man skal passe på med?

Måske det var en idé at tage "professionelle" med på råd, f.eks:

http://www.dream-machines.dk/

eller

http://www.american-dreamcars.dk/index.htm

Mvh. Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 19:38

Brian wrote:

> Måske det var en idé at tage "professionelle" med på råd, f.eks:

Helt sikkert, for jeg aner intet om andet end Citroën

> http://www.dream-machines.dk/
> http://www.american-dreamcars.dk/index.htm

Tak skal du have!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-10-03 20:28

> Heysa!
>
> Efter at have set Gone in 60 Seconds for 10 gang. er min kærlighed for
sådan
> en Mustang ikke forsvundet...

Tag et kig på e-Bay
http://listings.ebaymotors.com/pool1/plistings/list/all/category6236/index.html?from=R4

> [...]
>
> Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
> small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Fandt dette på nettet

A big block measures 14" between the heads at the manifold base.
A small block measures 12" between the heads at the manifold base.
Dette er gældende for Oldsmobile
og er fundet på denne side
http://www.442.com/oldsfaq/ofblk.htm#Blocks

Mener at have fået fortalt at forskellen på BB og SB, var hvor krumtappen
sad, i forhold til den flade hvor bundkarret bliver skruet på blokken.
Men om jeg kan huske hvad der indikerede hvad...................

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Lars Ehlers

Dato : 09-10-03 23:11

On Wed, 08 Oct 2003 17:15:57 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

> [...]
>
>Men... at få sådan en i Danmark, eller bare en "alm" Mustang er jo ikke helt
>umuligt.. men garanteret med en masse faldgrupper!

Hvis du køber den i Danmark er der ikke de store udfordringer, sålænge
den er i okay stand. Hvis du derimod henter en i USA, så skal der
sikkert laves en del ting, før den kan synes.

Der findes et hav af muligheder for Mustangmodeller, nu da ikke ret
mange af os har råd til at købe en Shelby GT-500... F.eks. har jeg
set enkelte California Special udgaver, der altid tiltrækker
opmærksomhed http://www.californiaspecial.com/

For nogle år siden arbejde jeg sammen med en gut, som brugte en Shelby
GT-500 som dagligt transportmiddel. Den var godt hærget, men jeg
tilbød ham alligevel en god slat penge for den. Desværre ville han
ikke sælge, han havde arvet den fra sin far....

>Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
>small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Det spørgsmål har andre allerede besvaret, det eneste jeg kan tilføje
er, at en small block vejer mindre end en big block, og det var en af
grundende til, at man begyndte at producere muscle cars med small
block motorer. Man fandt hurtigt ud af, at en bil med en big block
motor var kun god til at køre ligeud, så man var nødt til at være
kreativ...

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-10-03 00:02

Hej!

Lars Ehlers wrote:

> Man fandt hurtigt ud af, at en bil med en big block
> motor var kun god til at køre ligeud, så man var nødt til at være
> kreativ...

Hey, hvad er der galt i en "red light racer"? Det er da hvad livet drejer sig om

Fra : Lars Ehlers

Dato : 10-10-03 18:11

On Fri, 10 Oct 2003 01:02:02 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Hey, hvad er der galt i en "red light racer"? Det er da hvad livet drejer sig om

Det er der såmænd ikke noget galt i men jeg vil nu gerne køre en
tur op i bakkerne, og så er det rart at have en bil, der opfører sig
pænt i de skarpe sving.... Jeg har "kun" en small block 289, men det
er fuldt tilstrækkeligt

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Brian M

Dato : 10-10-03 15:58

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message news:<3f842a2d$0$45359$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

> Og så lige et tillægsspørgsmål.. jeg har set annoncer med betegnelserne
> small-block og big-block.. hvad dækker det over?

Det er egentligt et spørgsmål om motorfamilier. Samme motortype fåes
i forskellig volumen, med overlap mellem de forskellige. Ford brugte 4
forskellige motorfamilier til v8 i Mustang. Windsor typen som fandtes
i størrelsen 289,302 og 351, det kaldes smallblock og er fysisk en
lille motor.FE-typen fandes som 390,427 og 428, det er den gamle
bigblock. 385-familien som kunne fåes som 429, er den nye
bigblock.Endelig er der Cleveland familien, det var en 351. Bigblock
eller smallblock er vist et spørgsmål, nærmest midt imellem. Så¨er der
lige BOSS 302 som er en speciel 302 windsor med cleveland topstykker,
egentlige lavet til baneløb, kæmpe ventiler og kunne tage masser af
omdrejninger. Man kunne også købe en BOSS 429, det var en 429 med
specielle topstykker. Den blev kun lavet i et meget begrænset antal,
og kun for at få motoren godkendt til NASCAR løbene. Idag en dyr
samlerbil, vi snakker om 1mil.kr eller mere.

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-10-03 20:04

"Brian M" <bbm@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og kun for at få motoren godkendt til NASCAR løbene. Idag en dyr
> samlerbil, vi snakker om 1mil.kr eller mere.

Har der egentlig været lavet nogen Mustang's med 427 OHC maskinen eller
var det kun NASCAR-Falcon's ( som jo egentlig var en Galaxie's pga.
manglende plads i maskinrummet)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-10-03 22:46

On Fri, 10 Oct 2003 21:03:47 +0200, "Brian Sørup"
<brian.sorupXXX@privat.dk> wrote:

>Har der egentlig været lavet nogen Mustang's med 427 OHC maskinen eller
>var det kun NASCAR-Falcon's ( som jo egentlig var en Galaxie's pga.
>manglende plads i maskinrummet)

Ifølge min Ford bog, kunne Mustang i den første halvdel af 1968
leveres med en hidsig 'Four barrel 427 Big-Block', men historien
melder ikke noget om, om det var en OHC.
Men det var vist noget med, at motoren var alt for tung, så midt på
året blev denne motor afløst af en '428 Cobra Jet' maskine

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Brian M

Dato : 11-10-03 11:53

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> wrote in message news:<gf9eovgi2j4k2mfrqq9qkb6i7ajp20a7p4@4ax.com>...
> [...]

427 SOHC motoren blev kun solgt løs og blev aldrig leveret i en bil.
Der findes jo også en 427 tunnelport, Ford lavede flere forskellige
race motorer. www.rolandsmustang.com i sverige har en tilsalg for
128.000skr. Hvis nogen skulle mangle sådan en.
BOSS 429 modellen lavede Ford heller ikke selv, de blev lavet færdig
af et firma som hed KarKraft. Bl.a skulle inderskærmene ændres for at
motoren kunne være der.

> [...]
> Men det var vist noget med, at motoren var alt for tung, så midt på
> året blev denne motor afløst af en '428 Cobra Jet' maskine

Det var ikke ohc`en, men 427`eren fandtes i mange varianter,bl.a
lowrise, midrise og highrise. Det er et spørgsmål om kanalernes facon
i topstykkerne.
427`eren var for dyr, den havde stålkrumptap og lign. mens 428` brugte
billigere dele og derfor kunne sælges billigere. Begge motorere er fra
FE-familien og derfor lige tunge. Det er en gamle 50`er konstruktion,
hvilket betyder tykt støbegods. Derfor er en Mustang med en FE motor
også næsetung, og er ikke så glad for at dreje, men fremad det vil de
sgu. En 428 kørte 0-100 på under 6 sek direkte fra fabrikken på
datidens dårlige dæk, her snakker vi om hjulspind i den store stil. På
moderne dæk går det hurtigere.

Fra : Brian M

Dato : 11-10-03 12:04

> [...]
> umuligt.. men garanteret med en masse faldgrupper!
>
> Så mit spørgsmål er, om I kender nogle gode steder at læse mere om sådan en

Det forsvandt vist lidt i min første svar. Så vis du ikke så det så
kik på denne side: www.mustangklubben.dk , det er ved at være en af de
store mærkeklubber i Danmark, næsten 300 medlemmer. Jeg er
selvfølgelig medlem.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-03 13:54

Brian M wrote:

> [...]
> kik på denne side: www.mustangklubben.dk , det er ved at være en af de
> store mærkeklubber i Danmark, næsten 300 medlemmer. Jeg er

Hey

Se det er jo lige sådan noget jeg mangler, når jeg engang får taget mig
sammen (læs: sparet sammen) til "min" Mustang

Takker endnu engang!