Sikkert stillet før. Hvad skal man købe fo~
Fra : Frederik

Dato : 07-10-03 17:50

Hvis man samtidig er forholdvis uteknisk.

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-10-03 18:30

Frederik wrote:

> Hvis man samtidig er forholdvis uteknisk.

Hvad er dit behov? Korte ture/lange ture? Daglig kørsel? Kører du
alene eller har du brug for plads til familien? Skal du kunne
laste noget? 2 eller 4 hjul? 2 eller 5 døre?

Det er ret svært at komme med et bud udelukkende udfra en pris..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Frederik

Dato : 07-10-03 18:58

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> [...]
> laste noget? 2 eller 4 hjul? 2 eller 5 døre?
>
> Det er ret svært at komme med et bud udelukkende udfra en pris..

Det er selvfølgelig rigtigt.

Daglige korte ture, med mig selv.

billig i benzin, forsikring, vægtafgift, generel vedligeholdelse etc..

Min kæreste skal vel også med en gang i mellem.

jeg har selv tænkt på følgende.

Fiat Uno/Tipo
Ford Fiesta/Escort/Orion
Opel Kadett
Pagani Zonda/Zonda S
Toyota Starlet/Corolla
VW Polo/Golf/Jetta

Andre forslag modtages gerne...

Mvh.

Frederik

Fra : Babba-Papa

Dato : 07-10-03 19:05

On Tue, 7 Oct 2003 19:58:27 +0200, "Frederik"
<tanja.korfitsen@kabelnettet.dk> wrote:

>Det er selvfølgelig rigtigt.
>
>Daglige korte ture, med mig selv.
>
>billig i benzin, forsikring, vægtafgift, generel vedligeholdelse etc..

Hvis du finder sådan en bil, så sig endelig til....

Jeg er bare bange for at med mindre man er mekaniker, er det
vanskeligt at holde en bil i 10.000 krs-klassen i den billige ende -
vedligeholdelsesmæssigt....

- -
Babba-Papa

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-10-03 20:54

"Babba-Papa" <2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du finder sådan en bil, så sig endelig til....
>
> Jeg er bare bange for at med mindre man er mekaniker, er det
> vanskeligt at holde en bil i 10.000 krs-klassen i den billige ende -
> vedligeholdelsesmæssigt....

En Fiat Uno koster ikke mange penge, og er billig at lave.
Jeg har haft en '90 Fiat Uno 1,4 SXie i ca. 5 år. Den har jeg skiftet bremser på
samt naturligvis olie og en tandrem, da den knak.
Den er billig i benzin (14 km/l), vægtafgift og forsikring.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Niels Jørgen

Dato : 09-10-03 07:35

Hej NG
Det lyder fornuftigt, men sådanne Fiat Uno.
Hvis jeg skal ud og købe sådanne en, hvad skal jeg være særlig opmærksom på
(svage steder) ?

Hilsen Niels Jørgen