Hvor kan man få finanseret
Fra : OK

Dato : 06-10-03 22:42

En bil fra nov. 1990? det drejer sig om en BMW 525i 24v til en pris af
89.800,00 De fleste vil jo helst ikke finansere biler over 6 år. kender i
nogen der vil.

Mvh
K.N

Fra : Henrik B.

Dato : 07-10-03 01:43

OK wrote:
:: En bil fra nov. 1990? det drejer sig om en BMW 525i 24v til en pris
:: af 89.800,00 De fleste vil jo helst ikke finansere biler over 6 år.
:: kender i nogen der vil.

Din bank. Om ikke på andre måder, så som forbrugslån.

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-10-03 07:59

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :: kender i nogen der vil.
>
> Din bank. Om ikke på andre måder, så som forbrugslån.

Ja, jeg tror også at det er den eneste mulighed for en bil, der er 13 år. Jeg
tror ikke andre ville rører ved den - selv men en god udbetaling...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-10-03 09:49

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> wrote in message

> Ja, jeg tror også at det er den eneste mulighed for en bil, der er 13 år.
Jeg
> tror ikke andre ville rører ved den - selv men en god udbetaling...

Hvorfor egentlig?
Er de bange for den er rustet op eller?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 08:17

"OK" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En bil fra nov. 1990? det drejer sig om en BMW 525i 24v til en pris af
> 89.800,00 De fleste vil jo helst ikke finansere biler over 6 år. kender i
> nogen der vil.

Jeg lånte til min bil i banken. Dog ikke et billån, men et forbrugslån.

Det billån i min bank er _max_ 10 år.. dvs løbetid + alder må højst være 10
år. Og da min bil var 12år da jeg købte den måtte jeg finde ud af noget
andet.

Købt var købt, og min dankort er dødt :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : Jørgen

Dato : 07-10-03 08:31

Jeg købte engang en 13 år gammel bil igennem min bank uden problemer, så
tror bare du skal ned og små snakke med dem

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-10-03 11:23

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> wrote in message
> Jeg købte engang en 13 år gammel bil igennem min bank uden problemer, så
> tror bare du skal ned og små snakke med dem

Men det var sikkert ikke som et traditionelt billån med sikkerhed i bilen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jørgen

Dato : 07-10-03 12:21

> Men det var sikkert ikke som et traditionelt billån med sikkerhed i bilen.

Jorv med 6% rente og de tog sikkerhed i bilen det var 150.000 der var
tale om og der skulle være kasko på o.s.v.

Fra : Henrik B.

Dato : 07-10-03 23:47

Jørgen wrote:
:: Jeg købte engang en 13 år gammel bil igennem min bank uden
:: problemer, så tror bare du skal ned og små snakke med dem

Hmmmm, 13 år gammel bil til 150.000,-. Det må have været noget af en
slæde...

M.v.h.