JK <junk@mailzone.com> wrote in article
<8i92ov4acvgad4s71lvd3m51i5fmlt8786@4ax.com>...
> On 06 Oct 2003 08:08:10 GMT, "Steen Th. Pedersen"
> Dit synspunkt med varmvoks kan jeg ikke lige argumentere om. Men jeg
> har selv en passat af 1993 model, som er indregistreret marts 1995.
Jeg har ikke noget synspunkt vedr. varmvoks! Jeg har blot et ønske om at
gøre det rette og ikke risikere at gøre noget forkert.
> Jeg blev for ca. 4 år siden opfordret af min gode mekaniker til at
> rustbehandle bilen med Dinitrol. Mit argument havde indtil da været,
> at jeg ikke nænnede det. På grund af udmærket flydevoks og lugtgener
> ved at behandle.
Jeg vil gøre hvad som helst der er godt for bilens holdbarhed - leve med
huller boret i karosseriet og en forfærdtelig stank m.m. Jeg vil til
gengæld ikke se bilen smuldre væk på 10 år, som jeg lod ske med Escorten
(lod ske og lod ske - jeg kan jo så tvivle på hvor meget det ville have
hjulpet hvis det havde fået noget - aldrig mere F...)!
> Du skal være opmærksom på, at reparationer på rudehejs ikke efterlades
> med defekte plastfolier i dørene. For i så fald vil vand løbe ind i
> bunden af bilen. Sørg for at disse folier er intakte. Selv VW
> værksteder sjusker på dette felt, har jeg opdaget. Ingen biler holder
> til sjaskvåde måtter ret længe.
Tak for rådet!!! Jeg har allerede en dør i min mistanke.
Mvh Steen