Syn af bil.
Fra : Nicolai Larsen

Dato : 04-10-03 22:13

Hej.

Ville det overhovedet være muligt, at få synet en bil i DK som den står her:

http://www.cars-on-line.com/97dodge11886.html

Nu er det mest hjul, ophæng og hvad det nu hedder. Men ville det kunne
godkendes i DK?

Nicolai

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-10-03 22:18

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@fjernmigsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.cars-on-line.com/97dodge11886.html
>
> Nu er det mest hjul, ophæng og hvad det nu hedder. Men ville det kunne

Den kan med 100% sikkerhed ikke godkendes med hjulene så langt ude.
Hvis der kom skærmforøgere på ville det nok hjælpe en hel del.

Ellers tror jeg ikke det ville vær umuligt at få godkendt.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Søren Christensen

Dato : 04-10-03 23:11

"Uffe Bærentsen" <leiti@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis der kom skærmforøgere på ville det nok hjælpe en hel del.
>
> Ellers tror jeg ikke det ville vær umuligt at få godkendt.

Udover skærmforøger skal der nok også lige monteres sideblink...

Venligst

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 05-10-03 09:12

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> Udover skærmforøger skal der nok også lige monteres sideblink...

Ja, men sådan er det jo på stort set alle amerikanske biler. Også derfor
mange amerikanske biler i DK ruster der ved sideblinklyset, fordi det bliver
eftermonteret uden beskyttelse.

> Venligst

Nicolai

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-03 23:16

"Uffe Bærentsen" <leiti@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den kan med 100% sikkerhed ikke godkendes med hjulene så langt ude.
> Hvis der kom skærmforøgere på ville det nok hjælpe en hel del.

Nej. Sporvidden er ændret alt for meget.
Hvis den hævet undervogn er med TÜV, hvilket den højeste sandsynligt ikke er,
ville den måske kunne blive godkendt.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 05-10-03 09:16

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> wrote in message

> Nej. Sporvidden er ændret alt for meget.

Tror du at sporvidden er ændret? Jeg mener, de er jo sikkert ret brede i
forvejen, så er det ikke muligt at de brede dæk bare sidder på standard og
fylder "den anden vej" kun?

> Hvis den hævet undervogn er med TÜV, hvilket den højeste sandsynligt ikke
er,
> ville den måske kunne blive godkendt.

Nej, jeg tror heller ikke amerikanerne går særlig meget op i TÜV. Med mindre
de har planer om at eksportere.

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Nicolai

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-10-03 09:28

> Tror du at sporvidden er ændret? Jeg mener, de er jo sikkert ret brede i
> forvejen, så er det ikke muligt at de brede dæk bare sidder på standard og
> fylder "den anden vej" kun?

Som jeg ser billedet sidder næsten hele fælgen udenfor skærmen.
Jeg vil æde min gamle hat på, at den er ændret - MEGET....
Et gæt vil være mindste 10 cm i hver side...