Dinitrol til en suzuki wagon (KBH)
Fra : michelangelo

Dato : 04-10-03 21:37

Jeg har ladet mig fortælle at det er en rigtig god ide på omtalte bil.
Men hvor kan jeg få det gjort billigt og godt?

Med venlig hilen Lasse

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-10-03 21:41

michelangelo wrote:

> Jeg har ladet mig fortælle at det er en rigtig god ide på omtalte bil.

Sikkert ikke meget bedre end PAVA, SUVO, Tectyl og alle de andre. Men med en
Sukisuki gælder det om at løbe hurtigt hen til rust-manden. (Ligesom det gør
med min egen Öpel )

> Men hvor kan jeg få det gjort billigt og godt?

Vælg et sted, der samarbejder (læs: "bliver kontrolleret af") FDM. Og fortæl
dem, at du har en aftale med FDM om gennesyn af deres behandling. Dette
skærper deres omhyggelighed, da de ellers får et streg i den "sorte bog" hos
FDM.

Det kan i øvrigt godt betale sig at få kikket behandlingen efter. Jeg fandt
netop ud af, at min bil aldrig har været behandlet et kritisk sted under
bunden. De havde ganske enkelt ikke sprøjtet der, hvor rusten ofte gnaver.
(Og det selvom bilen med års mellemrum FLERE GANGE har været på besøg på det
pågældende rustværksted.

--
Jan W Nielsen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-03 22:28

> [...]
> (Og det selvom bilen med års mellemrum FLERE GANGE har været på besøg på

Men det er vel klaret nu, eller?
-Hvordan gik dit "project"?

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-10-03 22:40

> Men det er vel klaret nu, eller?
> -Hvordan gik dit "project"?

Ja, det bliver da spændende og se hvornår vi ser den første "neger" som
reporter i tvavisen

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-10-03 23:05

Andreas M. Hansen wrote:

> Ja, det bliver da spændende og se hvornår vi ser den første "neger"
> som reporter i tvavisen

*LOL*

Nu er der jo een "neger" allerede - som vært.

--
Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-10-03 23:07

Henrik Nielsen wrote:

> Men det er vel klaret nu, eller?
> -Hvordan gik dit "project"? (undervognsbehandling, red.)

Det gik rimeligt - men var noget mere besværligt og beskidt end forventet.
Det store problem er, at jeg ikke kunne få bilen ret langt op i højden. Jeg
gør det kun igen, hvis har adgang til lift eller grav. Det andet er "bøwl".

Men jeg havde pakket mig ind i hel-dragt, åndedrætsværn og
beskyttelsesbriller, hvorfor der fortsat vil være nyheder - kun med een
neger..

--
Jan W Nielsen

Fra : onix

Dato : 05-10-03 11:45

jeg er lidt forvirret - hvordan kommer tv-avisen ind i billedet pludselig i
trådene ??? (eller er jeg bare dum?)

Fra : Mogens K

Dato : 05-10-03 11:53

On Sun, 5 Oct 2003 12:45:25 +0200, "onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> wrote:

>jeg er lidt forvirret - hvordan kommer tv-avisen ind i
>billedet pludselig i trådene ??? (eller er jeg bare dum?)

18 sek. henne i dette clip
www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/ram.jhtml;jsessionid=IWGOQSTUYT0NVLASFANCFEQ?multimediaID=65660

/Mogens