michelangelo wrote:
> Jeg har ladet mig fortælle at det er en rigtig god ide på omtalte bil.
Sikkert ikke meget bedre end PAVA, SUVO, Tectyl og alle de andre. Men med en
Sukisuki gælder det om at løbe hurtigt hen til rust-manden. (Ligesom det gør
med min egen Öpel

)
> Men hvor kan jeg få det gjort billigt og godt?
Vælg et sted, der samarbejder (læs: "bliver kontrolleret af") FDM. Og fortæl
dem, at du har en aftale med FDM om gennesyn af deres behandling. Dette
skærper deres omhyggelighed, da de ellers får et streg i den "sorte bog" hos
FDM.
Det kan i øvrigt godt betale sig at få kikket behandlingen efter. Jeg fandt
netop ud af, at min bil aldrig har været behandlet et kritisk sted under
bunden. De havde ganske enkelt ikke sprøjtet der, hvor rusten ofte gnaver.
(Og det selvom bilen med års mellemrum FLERE GANGE har været på besøg på det
pågældende rustværksted.
--
Jan W Nielsen