Utæt soltag og olie skift
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 03-10-03 21:23

Hej

Soltaget i min opel kadett d er utæt. Hvor kan man købe et uoriginalt soltag
?

Jeg har lige skifte olie og oliefilter på bilen, men efter hvor mange km
skal det gøres igen ?

mvh
Tommy

Fra : Peter Juul

Dato : 03-10-03 21:35

"Tommy Nielsen" <trn1307@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Soltaget i min opel kadett d er utæt. Hvor kan man købe et uoriginalt
soltag

Uoriginale soltag kan du få adskillige steder, men lad mig anbefale at du
finder et der passer i hullet....... Eller endnu bedre, drag til huggeren og
find et der passer til en Kadett....
> Jeg har lige skifte olie og oliefilter på bilen, men efter hvor mange km
> skal det gøres igen ?

Nu er en Kadett D jo efterhånden en gammel svend, så medmindre du køber en
meget fin olie, vil jeg anbefale at du skifter efter 5.000 km.... Eller
ihvertfald allerhøjst 7.500 km...

mvh
> Tommy

VenHils