Frisk affjedring. Hvad må det koste?
Fra : NL

Dato : 02-10-03 09:01

Kære gruppe...

Har I en idé om, hvad det vil koste at få monteret friske fjedre og dæmpere
hele vejen rundt på en Toyota Corolla fra '88 (AE92)?
Jeg kan naturligvis ringe til et Toyotaværksted og få en pris, men jeg tænkt
mig et mere ydmygt (og billigt) sted....evt. bare en lille
smule sort/gråt....
Er det en operation som er vanskelig og tidskrævende?

Og så vil jeg lige høre om I er bekendt med støddæmper-mærker som man bør
holde sig fra?

Hilsen
Nilau.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 21:32

"NL" <nilau3@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Kære gruppe...
>
> Har I en idé om, hvad det vil koste at få monteret friske fjedre og
dæmpere
> hele vejen rundt på en Toyota Corolla fra '88 (AE92)?

Alt fra 2-2500 til mere end en månedsløn...

Jeg har lige skiftet fjedre og dæmpere på min til den nette som af 6.000,- +
monteringen. Jeg kunne sagtens have gjort det billigere, men jeg valgte at
sætte nogle kvalitetsstumper på bilen.

> [...]
> smule sort/gråt....

> Er det en operation som er vanskelig og tidskrævende?

Nej og nej. Kender ikke til opbygningen af den, men det tager nok max. 3
timer vil jeg skyde på...

--
Mvh Bjørn
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan