"Susende forrude"
Fra : Jasper Norman

Dato : 01-10-03 00:52

Hej.

Som jeg tidl. har nævnt suser det ved forruden i min Toledo. Jeg har
efterhånden fundet frem til utætheden, eller hvad man nu kan kalde det. Det
er faktisk ret generende, da det lyder som om, jeg har vinduet en lille
smule åbent fra 80 km/t og derefter bliver det naturligvis værre og værre.
Nå, men jeg leder selvfølgelig efter nogle gode råd.... Hvad kan jeg gøre?
Jeg er lidt ked af, at skulle skifte hele ruden, men kan jeg proppe en eller
anden form for "tætningsmasse" derop? Og hvis ja, hvad.

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : Ted

Dato : 03-10-03 03:06

Jeg er lidt ked af, at skulle skifte hele ruden, men kan jeg proppe en eller
> anden form for "tætningsmasse" derop? Og hvis ja, hvad.

Du behøver da ikke at skifte ruden, det er vel bare ruden som skal
afmonteres, og derefter monteres korrekt.
den må jo bare være sluppet i limningen efter en evt uprof. har skiftet
ruden sidst.eller det kan også blot skyldes ganske alm alderdom af
rudelimen.

Det koster ikke alverden, og det er den eneste korrekte måde at gøre det på.

Teddy
www.smallblock.dk