Bagskærmkanter mondeo stc.
Fra : Søren Madsen

Dato : 30-09-03 19:33

Kan det passe at det ikke findes uoriginalt, og at jeg skal investere i hele
originale bagskærme? Har kigget meget på nettet uden held. Der må
efterhånden køre mange Mondeo stc. rundt med rust i skærmene. Kan ikke bruge
kanter fra sedan. Kan nogen hjælpe?

Søren

Fra : Tom

Dato : 30-09-03 20:08

> [...]
> originale bagskærme? Har kigget meget på nettet uden held. Der må
> efterhånden køre mange Mondeo stc. rundt med rust i skærmene. Kan ikke

En pladesmed kan da hurtigt tilpasse en skærmkant også til en st.car.
Min 97'er (sedan) har lige fået den en skærmkant skiftet og smeden snakkede
lidt med sig selv om han skulle lave den selv eller købe en ny. Jeg ved ikke
hvad han valgte men der ser i al fald godt ud hvad han har bedrevet.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Søren Madsen

Dato : 30-09-03 20:34

problemet med sedanskærmkanterne er at de runder hele vejen. Stc. kanterne
skal gå lige bagud efter den forreste runding. Har præsenteret dem for min
pladesmed som sagde at de kunne slet ikke bruges.
søren