Burde Antarktis ikke have en præsident!!!!~
Fra : Hans volkemann

Dato : 29-09-03 19:50

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-09-03 21:22

"Hans volkemann" <Hans@volkemann.dk> wrote in message
news:3f787df6$0$26169$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

I denne gruppe må spørgsmålet vel være: Hvad skal han køre i?

Ebbe

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 29-09-03 21:25

I min renault clio :P

Der er selvfølgelig snekæder til hehe

---

Jan V

Fra : Klaus G.

Dato : 29-09-03 22:22

> I min renault clio :P
Der må jeg sq nok skuffe dig lidt, tvivler på sådan en Clio kan køre rundt
i -40grader, og en massiv vind. Men den har måske en godt opvarmet garage at
stå i, og ingen køler i motoren? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : martin

Dato : 30-09-03 06:16

"Hans volkemann" <Hans@volkemann.dk> wrote in message

Er du i familie med Bo Warming ??

Fra : Peter Weis

Dato : 01-10-03 18:19

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in message

> "Hans volkemann" <Hans@volkemann.dk> wrote in message
>
> Er du i familie med Bo Warming ??

Han plejer at skrive længere indlæg
Men guderne forbyde at han finder herind.

mvh
Peter

Fra : Tom

Dato : 01-10-03 18:58

> Han plejer at skrive længere indlæg
> Men guderne forbyde at han finder herind.

Mener da ellers at han var igang med at ørle fælt her for ej så længe siden

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter Weis

Dato : 01-10-03 21:18

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> Mener da ellers at han var igang med at ørle fælt her for ej så
længe siden

Husker du ikke galt med grupperne? Du har jo rørt på dig i
videnskabsgruppen for nyligt, og der fører BW sig underholdende frem.

mvh
Peter

Fra : Tom

Dato : 01-10-03 21:34

> længe siden
>
> Husker du ikke galt med grupperne? Du har jo rørt på dig i
> videnskabsgruppen for nyligt, og der fører BW sig underholdende frem.

Der var en nar i gruppen som kaldte sig "urmanden" og hvor mange mente at
det måtte være BW så jeg husker ikke galt.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-10-03 23:55

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev

> Der var en nar i gruppen som kaldte sig "urmanden" og hvor mange mente
at
> det måtte være BW så jeg husker ikke galt.

BW har vist altid skrevet i eget navn.

"urmandens" skrivestil var meget langt fra BWs

Men lad os nu stoppe snakken om BW, inden han bliver tiltrukke af, at vi
nævner hans navn.

Se i øvrigt: http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mvh.