mc alarmer...
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 29-09-03 18:07

Findes de med bevægelses-sensor ???

Min tanke er at når nogen "kommer til" at løfte på vinyl-garagen, går
alarmen i gang, men ikke hvis man f.eks. går forbi motorcyklen ...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : hms

Dato : 29-09-03 18:58

Hej.

Prøv med en Spyball alarm.Den er med bevægelsesføler og kan indstilles
på følsomheden.
Jeg vil tro den aktiveres ved et løft på MC garagen.

m.v.h.
Henrik
http://home19.inet.tele.dk/kawasaki-zl/

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjørn S

Dato : 29-09-03 19:15

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Min tanke er at når nogen "kommer til" at løfte på vinyl-garagen, går
> alarmen i gang, men ikke hvis man f.eks. går forbi motorcyklen ...

- så skal der visst være rimelig vindstille hvor du parkerer....
Hvis bevegelses-sensoren bliver stillet så hårfint vil du få mange falske
alarmer, muligt det kan bruges hvor du normalt parkerer, men jo ikke sådan
ligetil at stille om hvis du nu står parkert en gang et andet sted.

--
/Bjørn

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 29-09-03 20:15

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> [...]
> alarmer, muligt det kan bruges hvor du normalt parkerer, men jo ikke sådan
> ligetil at stille om hvis du nu står parkert en gang et andet sted.

Bjørns alarm kan sådan ca. mærke hvis jeg spiser en soft-ice på 10 meters
afstand.
Vi har hørt den nogle gange

--
VH Flemming Nyboe

Fra : Bjørn S

Dato : 29-09-03 21:03

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Bjørns alarm kan sådan ca. mærke hvis jeg spiser en soft-ice på 10 meters
> afstand.
> Vi har hørt den nogle gange

Det er sådan, alt efter hvad den står indstillet på at detekte, men jeg har
forlagt brugsforvirringen

--
/Bjørn

Fra : Benz...

Dato : 30-09-03 09:54

> Bjørns alarm kan sådan ca. mærke hvis jeg spiser en soft-ice på 10 meters
> afstand.

Er det kun når det er dig der spiser soft-ice? ;)

> Vi har hørt den nogle gange

Spiser du da tit soft-ice? ;)

he he.. Kunne ikke lade vær...

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : hms

Dato : 29-09-03 20:25

Hej.

Nej , det er jo ikke nemt at få det hele !!

Men alternativt kunne man så prøve at montere en af de kendte
"panikalarmer" på undersiden af garagen,d.v.s. mellem MCén og
garagen.Hvis nogen prøver at løfte den af, vil alarmen jo også gå, men
alarmen kan jo så igen afbrydes ved at sætte stikket i. Det er nok den
billige version, men det er rigtigt at den med Spyball vil være udsat
for nogle potentielle fejlalarmer, især når der også er smidt en garage
omkring til at fange vinden.

m.v.h.
Henrik

http://www.kandu.dk/